Harmonie in chaos vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 06:56

Tja bij vrouwen moet je door meerdere lagen heen interpreteren terwijl kerels gewoon...... nouja ZIJN. _O-

Eigenlijk nog erger, als ze weet dat het niet mag maar denkt "mwoah, IK sta boven de regels".
Wel goed Reve denk ik, om te zien hoe lelijk onfatsoenlijk gedrag er uitziet O:)

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:48

Ik moet stiekem zo lachen om hoe je deze ontdekking beschrijft.

Hoop wel dat je lijf straks weer wat beter meewerkt. Vind het knap hoe je zo op de been blijft als ik je klachten zo lees.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 12:30

Rêve is gewoon veel slimmer dan je al dacht dus :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 12:31

Geinig dit ... Door Paloma ga je je realiseren dat Reve je beschermengel is in een niet-bijpassende gedaante.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-24 12:45

Maflinger_S schreef:
Geinig dit ... Door Paloma ga je je realiseren dat Reve je beschermengel is in een niet-bijpassende gedaante.

Je weet dat je in de problemen zit als Rêve je beschermengel is. _O-

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 12:47

Beschermengel maar in een duivelsverpakking. :+

Hoop voor je man dat geen breuk is. :\

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-24 15:19

Hij wil niet naar de dokter want dan kan hij morgen nie naar de opleiding.
‘Waarom wilt ge mij perse naar de dokter gij hebt drie weken op een gebroken been rond gelopen.’

:+
Dat ik de doe maakt het geen goed ide…

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 15:25

Oja ik ken dat strenge corrigeren. Mel doet dat ook naar maddy. Nee maddy, je mag niet voor ons mens uit lopen. Je mag niet boos naar haar kijken. Je mag niet...

Mel zelf ondertussen tijdens een buitenrit: *\%/* _O- (maar mel is wel op en top braaf vanaf de grond en zal me ook nooit pijn doen)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-24 17:34

Ja Rêve is gebeterd na Joy maar tis geen paard waar je volledig mee op je gemak moet zijn zeg maar. :+

Joy daarentegen was vandaag weer opstappen en weg rijden. :+: :+: Joy is echt een gouden dier… twintig minuutjes mijn hoofd kunnen leeg maken met hem. :+: galop is hij nog steeds zoekerig in maar hij wordt beter. :j Zou vast sneller gaan als ik vaker dan 2 keer per maand er op zat. :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-24 00:03

Manlief heeft onze Gouden man nog even gefilmd. Maar hij was al een beetje moe hier.

Echt, een maand denk ik niet gereden?
Op gezadeld. Op gestapt en kon wat schoudervoor oefenen. Hij pikt gewoon op bij de laatste training. :+

Hij is weer aan het groeien trouwens. >;)
Toen ik zei dat dat niet de afspraak was duwde ie zijn hoofd in mijn armen a la ‘als ik mijn hoofd omlaag doe blijf ik even groot.’
Dat dat hoofd ook groeit heeft ie niet door geloof ik. _O- die kaak past niet meer in zijn halster van de zomer iig.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 06:56

Ehm.. je weet zeker dat ie pas een paar maandjes onder het zadel is? := Hij loopt erbij alsof hij al jaren niet anders doet, knapperd.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:25

Hij loopt mooi. Verruimen zal hij zeker ook gaan doen want je ziet dat nu al aankomen dat hij mooi van achteren vertrekt!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:35

Je zou het inderdaad niet zeggen dat hij pas sinds deze zomer onder het zadel is en dan nog slechts sporadisch gereden wordt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-24 13:32

Je zou zweren dat hij zelf oefent. :=
Het is echt opstappen en weg rijden. Middendraf zit er zeker in maar de bak is nog te klein voor hem. _O-
Het echt gedragen vertrekken kan hij natuurlijk nog niet en als hij moet op bouwen kan hij maar drie passen effectief verruimen en dan komt die hoek er alweer aan. :(:)
Als hij wat meer kleine verruimingen doet komt dat wel goed maar zijn ergernis op die hoek gisteren was een beetje grappig. Op de lange zijde gaat het makkelijker (steun van de zijkant natuurlijk) dus daar heeft hij zich even mogen uitleven. :D
Maar verruimen gaat zeker geen probleem zijn voor hem. :+:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 14:30

Oh oh en dan komen er nog wat spieren op die billen van hem… dan kun je de verliefde merries bij je weide gaan wegjagen :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 12:16

:D :D eerst maar eens beginnen om te kijken waar en wanneer we hem kunnen voor brengen. Had Marjolein al gevraagd of zij iemand kende hier die ervaring had met hengstenkeuringen kwa voorbereiding maar dat was niet het geval. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-24 20:56

Zoals jullie zien kapte mijn mobiel er mee. Joy toonde nogthans zijn eerste beheerste galop. :+:
Heb ze wel verkeerd om geüpload dus 2 is eigenlijk het begin. _O-
Ze staan hier wel in de juiste volgorde maar de titels kloppen niet. :))
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 20-10-24 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 21:00

Zalig om te zien <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-24 22:18

Als ie het eenmaal snapt dan gaat het echt met sprongen vooruit. :+:

Balkje is gewoon om hem eens wat anders te laten doen. We kunnen ook naar buiten maar manlief heeft met de opleiding en alles met de veulens en dames hier ook niet altijd de energie en langs de paddock staan zeteltjes. :D

Als hij vertrouwd is met het balkje mag ie binnenkort eens een sprongetje doen. Met Rêve hebben we dat snel gedaan maar Joy moet de kans krijgen om na te denken over dingen, Rêve is meer een eerst doen en dan denken paard. Die kan je iets groot geven en dan even laten n nadenken er over, Joy moet je een klein stukje geven. Daar denkt ie over na en dan kan je met de rest verder. :+

Vandaag ook echt contact gevraagd in galop omdat hij zelf naar die galop aan het trekken was. Hij moest even nadenken of ie dat oké vond maar op een gegeven moment zakte hij tussen de hulpen. :+: kon zelfs gaan zitten. :+:
Maar nu zal het weer ten vroegste het weekend zijn voor ik er op ga.

Hij stond met zadelen zo schattig met zijn hoofd bij me dat mijn man bromde dat ie in zijn volgend leven zoals Joy wil leven. _O- met kusjes en kroeltjes terwijl ik zadel en poets. :))

Ja hoe moet je uit leggen dat paarden nu eenmaal geboren zijn om te knuffelen. :+:

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 04:17

Is ongebruikelijk al een tijdje stil hier. Gaat hopelijk goed, Kathleen? :o?

Beeldmateriaal van Joy is geweldig. Mooi om te zien hoe gebalanceerd hij toch al loopt voor zo’n gup. <3

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 05:50

Dat viel mij ook al op en ik had dezelfde gedachte Taucha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 08:20

Joy loopt er idd heerlijk bij, je ziet hem nadenken over het balkje. Moet een feestje voor je zijn telkens als je opstapt :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 10:16

Inderdaad nu jullie het schrijven. Kathleen hoe gaat het met je? We missen je en zijn ongerust! Hou je haaks meid.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:31

Heel ongebruikelijk van haar. Ik heb zelf een weekje in de Ardennen gezeten met beperkt internet toegang dus niet veel op internet gezeten. Had niet verwacht op dezelfde pagina te beginnen waar ik was geëindigd.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 11:40

Ze heeft gisteren nog even gereageerd in een ander topic dus gelukkig nog niet helemaal spoorloos :).