Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. We hebben toch al 3 jaar achtereen fikse winters. De eerste winter stond mijn paard in een buitenstal in de middle of nowhere. Moest met sneeuwschep naar mijn paard om haar uit te graven voor ze uberhaupt de stal uit kon. Pffff. Nu weer de weelde van een binnenbak. Dan waardeer je dat des te meer. 
) oppakken in de buitenbak.
Dus wil die persoon mij even een pb sturen ?
Lieees schreef:Faline die 2e spreekt mij ook heel erg aan. Val jij heel toevallig op donkerbruin/zwarte paarden?
)
)
Toch wel heel erg fijn om met haar de regelmaat er wat in te kunnen houden.
(Bij mijn ouders stallen kost me overigens niks, dus vandaar dat ik ze niet snel ergens anders zou zetten als het niet echt nodig is, Bailey is de eerste die ik in de winterperiode elders heb gestald en moet zeggen nu ik zie wat ik in de winter aan gemak mis als ik ze thuis heb... is het soms toch erg verleidelijk om niet ook Champ voor de winter te verhuizen.
)
Laura1982 schreef:zout is juist weer slecht voor je drainage. Ook bij ons thuis twee buiten bakken en 3 paddocks dat word veel wandelen dit weekend zijn maar paar dagen perjaar....