Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yavanna schreef:Joh, ik dacht dat ze op de trailer gestoken was. Arm beestje, klote wespen ook altijd. Vind dat ze dan nog rustig reageerde, moet er niet aan denken dat ik in mijn boob door een wesp gestoken wordt.
dan had ik dezelfde week al de DA gebeld.
Yavanna schreef:Ja, dat snap ik.. he tis een harde tante, maar goed dat je twijfelde aan het rad zijn van Rêve en ervoor gekozen hebt om er naar te laten kijken, zeker omdat haast niet zichtbaar was.

en dat was zo meteen de opmerking nadat ik zei wat er scheelde met haar. Ik keek ook even van ‘en dan doet ie Aleid alsof ie haar een ezel vindt.
betrapt.
Rêve is dikke vriendjes met mijn DA om mysterieuze redenen…
DA heel droog ‘hebt ge ook eentje nodig meid?’ 
petraaken schreef:Damn, dat moet een flinke trap geweest zijn als ze een spier verrokken of lichtjes gescheurd heeft.
Nou dat wordt een rustige winter voor haar dan.
Haha die man van jou is echt een typische ruwe bolster blanke pit hé.

gesprek van vandaag:
’
ik werk graag met haar maar voor mij zelf gaat de aandacht toch meer op Joy en Rêve komen. Waarschijnlijk iets meer op Joy afhankelijk van of de plannen lopen zoals we willen dus als ik Paloma echt onder het zadel breng dat het voor Lauren is. Wil haar natuurlijk blijven helpen maar tis niet dat ik haar perse onder het zadel moet hebben. 

)
was al aan het denken aan een regenboog (tis altijd beetje regen en zon met die trut) maar het is het toch net niet…

pmarena schreef:Ja da's een goede! Je had eerst de moeder van Terror, toen haar, Sam nog ergens.... en toen haar zoon als 4e blaadje
Maar ja wat moet je nou voor die draak... op zich is een draak wel een hele goede natuurlijk... misschien een draak met een hartje erbij, in zijn buik ofzo, om het een beetje te verzachten...?

die wordt dik van lucht.
dus ik kan het wel posten. 

maar this too shall pass.
samen in de lappenmand en allebei eigenlijk niet de luxe om rustiger aan te doen. 

dus het is de harde trage weg…