Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simone238 schreef:Gefeliciteerd jojoni![]()
Wij gaan zaterdagmiddag kijken bij een Friese merrie.
Vorige week eigenlijk al en toen belde de vrouw ook kort van tevoren af. Sterfgeval in de familie, kan ze natuurlijk niks aan doen maar meeeehn wat was ik chagerijnig en teleurgesteld zeg. Gelukkig heeft ze geen haast en is ze verder met niemand in onderhandeling zover ik weet dus we kunnen op t gemak gaan kijken.
shetlander10 schreef:ik vraag mij al een tijdje af hoeveel je gemiddeld onder de vraagprijs kan bieden?
als de vraagprijs 3000 is voor een haflinger jaarling merrie met papieren wat is dan reeel om te bieden?
tuurlijk is het wat ik het zelf waard vind, maar hoeveel word er ongeveer meestal afgeboden?
Zonnebloem92 schreef:shetlander10 schreef:ik vraag mij al een tijdje af hoeveel je gemiddeld onder de vraagprijs kan bieden?
als de vraagprijs 3000 is voor een haflinger jaarling merrie met papieren wat is dan reeel om te bieden?
tuurlijk is het wat ik het zelf waard vind, maar hoeveel word er ongeveer meestal afgeboden?
Naar mijn optiek vrijwel niets![]()
Tegenwoordig moet je blij zijn als je uberhaupt een leuk paard vind.
shetlander10 schreef:oh wat super! bedankt voor jullie antwoorden! ben nog steeds opzoek naar een paardje, maar dit was gewoon een voorbeeld dan weet ik een beetje hoe en wat. ik ben in het onderhandelen niet thuis
shetlander10 schreef:ik vraag mij al een tijdje af hoeveel je gemiddeld onder de vraagprijs kan bieden?
K_nolan schreef:shetlander10 schreef:ik vraag mij al een tijdje af hoeveel je gemiddeld onder de vraagprijs kan bieden?
pssm1 vrij? 3000 voor een goede jaarling met papieren en pssm vrij vindt ik heel redelijk, eerlijk gezegd als je haar graag wilt zou ik er niet eens onder bieden.
Mijn jaarling gaat straks ook om die prijs weg, zeker niet voor veel minder..