Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rochiril schreef:Ik ben vandaag geslaagd, paard klinisch en RX goed bevonden voor de sport. Dus nu de trotse eigenaresse van Walkyrie aka. Wally. Een 3 jarige BWP ruin van Bentayga. Moeders kant zit wel een springlijntje in. Net aan 1.60m denk ik, vos met veel wit. Ik was op slag verliefd
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij staat op een trainingsstal in België, daar wil ik hem even laten. En dan over een maand of 2 naar huis.
De zoektocht vond ik vreselijk, ik heb zelfs overwogen om mijn jaarling hengst vroeg te laten castreren en naar huis te halen en het erbij te laten zitten. Maar dat vond ik ook sneu.
Stallen verhuren heb ik ook overwogen, en toen zag ik advertentie van Wally. En toen ik m
In de paddock zag staan was ik verkocht….
Stikte van de zenuwen vandaag, maar ook dat is goed gekomen.
denisesilver schreef:Bedankt voor de beterschapswensen!
Saul, hoe waren de ponies? Was je al wezen kijken?
Saul schreef:Welsh cobs
Waarvan 2 eigenlijk niet te koop, maar zo'n fijn mens waar ik ben geweest, een echte liefhebber met het hart op de juiste plek.
Ik ben verliefd op de 5 jarige merrie, wel nog onbeleerd, maar zo lief en mens gericht, was wel al een beetje bekend met een bitje, longeren en bijzetje.
Ze zeggen dat je het weet he, ik kan het niet goed uitleggen, maar ik kwam daar en ik voelde het gewoon, ik weet niet wat ik voelde maar ik dacht ja jij bent het helemaal
De andere merries die ze had waren ook fantastisch, eentje sprong daar uit, echt het perfecte plaatje wat op mijn lijstje stond, zwart, mooie bles, vier witte voetjes, lief. Dat zocht ik.
En toch houdt die andere merrie mij bezig.
Dus eens kijken hoe we het eea in gang kunnen gaan zetten en heeeeeel hard duimen.
Saul schreef:Welsh cobs
Waarvan 2 eigenlijk niet te koop, maar zo'n fijn mens waar ik ben geweest, een echte liefhebber met het hart op de juiste plek.
Ik ben verliefd op de 5 jarige merrie, wel nog onbeleerd, maar zo lief en mens gericht, was wel al een beetje bekend met een bitje, longeren en bijzetje.
Ze zeggen dat je het weet he, ik kan het niet goed uitleggen, maar ik kwam daar en ik voelde het gewoon, ik weet niet wat ik voelde maar ik dacht ja jij bent het helemaal
De andere merries die ze had waren ook fantastisch, eentje sprong daar uit, echt het perfecte plaatje wat op mijn lijstje stond, zwart, mooie bles, vier witte voetjes, lief. Dat zocht ik.
En toch houdt die andere merrie mij bezig.
Dus eens kijken hoe we het eea in gang kunnen gaan zetten en heeeeeel hard duimen.
Saul schreef:Ja rete spannend die keuring!
Valt nog niet mee een DA te vinden die op locatie keurt ..
Mocht er iemand tips hebben in de buurt van Eefde ..
Ik heb de Graafschap gehad, van laren, den ham, euhh