Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jojoni schreef:Ja ik wist wel dat t snel ging in de verkoop.. Maar dat een handelaar op 2 maanden tijd zijn prijzen met ruim €4000-€5000 verhoogd had ik niet verwacht..
Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga ze morgen even bekijken!
Ik ben toevallig een freiberger tegen gekomen, particulier te koop. Een hele knappe. Staat wel al 8 maanden stil.
Ik twijfelde eigenlijk maar wou toch gaan kijken. Het zou dan volgend weekend zijn omdat ik hem toch ook graag in de koets wil zien.
En nu stuur ik hem dus naar een kamaraad en de wereld is klein! Die kamaraad heeft dit paard al gereden toen hij veel jonger was en had er volle vertrouwen in dat het goed zou komen voor de koets.
Dus nu gaan we daar maandag al kijken!
Spannend
ikke schreef:jojoni schreef:Ja ik wist wel dat t snel ging in de verkoop.. Maar dat een handelaar op 2 maanden tijd zijn prijzen met ruim €4000-€5000 verhoogd had ik niet verwacht..
Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga ze morgen even bekijken!
Ik ben toevallig een freiberger tegen gekomen, particulier te koop. Een hele knappe. Staat wel al 8 maanden stil.
Ik twijfelde eigenlijk maar wou toch gaan kijken. Het zou dan volgend weekend zijn omdat ik hem toch ook graag in de koets wil zien.
En nu stuur ik hem dus naar een kamaraad en de wereld is klein! Die kamaraad heeft dit paard al gereden toen hij veel jonger was en had er volle vertrouwen in dat het goed zou komen voor de koets.
Dus nu gaan we daar maandag al kijken!
Spannend
Waarom ben ik niet verbaast dat die prijzen (speciaal voor jou??) zo omhoog gaan.
Dat heeft niks met een knettergekke markt te maken maar alles met handelaren-gedrag. Dit soort gein is van alle tijden. Zoek er maar eens op, bosjes topics over te vinden.
jojoni schreef:ikke schreef:Waarom ben ik niet verbaast dat die prijzen (speciaal voor jou??) zo omhoog gaan.
Dat heeft niks met een knettergekke markt te maken maar alles met handelaren-gedrag. Dit soort gein is van alle tijden. Zoek er maar eens op, bosjes topics over te vinden.
Ik verwacht eigenlijk dat t misschien ook wel te maken heeft met het feit dat het overkwam alsof ik toch wel zou komen met geld.
Maar dat maakt niet dat ik erop voorbereid was..
Lieser schreef:Pfff, wat een gedoe weer. Ik had een afspraak voor vanmiddag om half zes. Wilde eigenlijk al eerder afspreken, maar dat kwam de verkoper niet goed uit. Gisteren appte ik alvast voor het adres. Geen reactie. Krijg ik net een berichtje dat er vanmiddag iemand voor de 2e keer komt, en dat ze nog laat weten of onze afspraak door gaat .
anjali schreef:Lieser schreef:Pfff, wat een gedoe weer. Ik had een afspraak voor vanmiddag om half zes. Wilde eigenlijk al eerder afspreken, maar dat kwam de verkoper niet goed uit. Gisteren appte ik alvast voor het adres. Geen reactie. Krijg ik net een berichtje dat er vanmiddag iemand voor de 2e keer komt, en dat ze nog laat weten of onze afspraak door gaat .
Ik voel met je mee.Maar,als het paard voor jou bestemd is dan krijg je hem. En anders was het niet voorbestemd en staat er ergens een andere op jou te wachten!
Danique_G schreef:Wat een gedoe Lieser. Schrale troost: Er waren ook mensen die al in de auto zaten en er bijna waren en op het allerlaatste moment werden afgezegd.