Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denisesilver schreef:Leuk Boemel! Haha, Amy wordt hier ook de Shetlander genoemd![]()
Ze had vandaag helaas weer last van een op slot schietende knie. Zitten hier vast mensen die weten hoe ik dat kan trainen. Lijkt door spierzwakte te komen. Ze had het toen ze hier net stond dagelijks. Ik wilde zelf sowieso al balken gaan kopen voor balkjes/cavaletti lopen. Voordat ik erop ga, laat ik de osteopaat nog een keer komen.
denisesilver schreef:Vind het ook niet zo heel spannend, maar wilde weten of er nog wat trainingsmogelijkheden waren. Thanks voor de tips!
Rochiril schreef:Ik ben vandaag geslaagd, paard klinisch en RX goed bevonden voor de sport. Dus nu de trotse eigenaresse van Walkyrie aka. Wally. Een 3 jarige BWP ruin van Bentayga. Moeders kant zit wel een springlijntje in. Net aan 1.60m denk ik, vos met veel wit. Ik was op slag verliefd
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij staat op een trainingsstal in België, daar wil ik hem even laten. En dan over een maand of 2 naar huis.
De zoektocht vond ik vreselijk, ik heb zelfs overwogen om mijn jaarling hengst vroeg te laten castreren en naar huis te halen en het erbij te laten zitten. Maar dat vond ik ook sneu.
Stallen verhuren heb ik ook overwogen, en toen zag ik advertentie van Wally. En toen ik m
In de paddock zag staan was ik verkocht….
Stikte van de zenuwen vandaag, maar ook dat is goed gekomen.
Babootje schreef:denisesilver schreef:Vind het ook niet zo heel spannend, maar wilde weten of er nog wat trainingsmogelijkheden waren. Thanks voor de tips!
Hier wordt goed uitgelegd wat je kunt doen bij (proximale) patella fixatie of wel knie op slot.
https://masjafick.nl/paard-knie-op-slot ... a-fixatie/
Laura_ schreef:Ik vind de zoektocht ook echt verschrikkelijk. Volg iemand op insta die weer een paar jonge pony's heeft en deze opleidt en dan te koop komen. Daar staat wel een hele leuke tussen.. Wilde het even afwachten en gewoon op de achtergrond volgen, maar misschien toch eens contact opnemen of ik niet al eens mag komen kijken. Dan zit er voor mij tenminste ook geen haast bij en mocht het wat zijn, heb ik gelijk rustig de tijd om weer te wennen dat er straks weer eentje staat.
Ik denk dat de haast die er soms bij komt kijken en het feit dat ik misschien in een week een nieuwe pony heb staan, ik daar ook niet zo goed op ga