Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simone238 schreef:De merrie waar ik zo enthousiast over was ging toch niet door. Eigenaars belde af met vage verhalen.. was ik echt even van ondersteboven. Maar goed we zoeken rustig verder.
Ben aant berichten met iemand via insta die een 15 jarige Fries heeft, mega braaf volgens het verhaal maar alleen op bos ritten geweest. Geen bakwerk gedaan. Is dat nog een beetje aan te leren op die leeftijd denken jullie? Ik ben geen ervaren ruiter maar heb wel instructie om me heen op stal.
Wat zijn jullie ideeen erbij? Zie ik iets over het hoofd?
Simone238 schreef:De merrie waar ik zo enthousiast over was ging toch niet door. Eigenaars belde af met vage verhalen.. was ik echt even van ondersteboven. Maar goed we zoeken rustig verder.
Ben aant berichten met iemand via insta die een 15 jarige Fries heeft, mega braaf volgens het verhaal maar alleen op bos ritten geweest. Geen bakwerk gedaan. Is dat nog een beetje aan te leren op die leeftijd denken jullie? Ik ben geen ervaren ruiter maar heb wel instructie om me heen op stal.
Wat zijn jullie ideeen erbij? Zie ik iets over het hoofd?
jennglenn schreef:Na de vele verhalen hier en te lezen dat de markt dus steeds wel een gekte is, heb ik de keuze gemaakt om eerst te leasen. Super blij met haar, kan absoluut alles. Op dit moment is het ook drama om een stalling te vinden, dus het is even goed voor nu.
Maar potverdorie, zie ik nu een arabier van mijn oom te koop staan waar ik gerust wel eens naar had willen kijken haha. Niet per se mijn eerste keuze als ras, maar ook niet per se iets waar ik op tegen ben en ik had dan ook meteen een stalling.
Maarja volgend jaar beter dan maar? Ik blijf iedereens zoektocht hier wel nog even volgen.
Kiwiaa schreef:Oh oke, ja dat wordt dan lastiger inderdaad. Maar ja, kijken kan geen kwaad hedenk dat je uit elke bezichtiging ook wel iets leert, of het nu over jezelf is en je eigen wensen of over een paard en waar je op moet letten.
Danique_G schreef:Ik zet zojuist de limiet omhoog die ik maximaal mag overschrijven via internet bankieren voor wanneer ze morgen wordt goedgekeurd. Realiseer me opeens dat ik nog nooit zoveel geld heb uitgegeven. Weet nog niet helemaal zeker wat dit over mij zegt
jennglenn schreef:Na de vele verhalen hier en te lezen dat de markt dus steeds wel een gekte is, heb ik de keuze gemaakt om eerst te leasen. Super blij met haar, kan absoluut alles. Op dit moment is het ook drama om een stalling te vinden, dus het is even goed voor nu.
Maar potverdorie, zie ik nu een arabier van mijn oom te koop staan waar ik gerust wel eens naar had willen kijken haha. Niet per se mijn eerste keuze als ras, maar ook niet per se iets waar ik op tegen ben en ik had dan ook meteen een stalling.
Maarja volgend jaar beter dan maar? Ik blijf iedereens zoektocht hier wel nog even volgen.
StalNollie schreef:Mijn is altijd geleerd juist niet van familie te kopen/verkopen. Kan ook voor hele lastige confrontaties zorgen als er wat mis is.
jennglenn schreef:Ik rij binnenkort nog wel even langs toch even, denk dat hij sowieso voor mijn gevoel te klein voor me is met 1.60 en hij is nog maar 4 en wat smal. Maar ik kan maar beter even kijken haha, dan heb ik bevestiging.
Heb wel een contract getekend van een jaar voor de lease, dus dat wordt wat lastig nog afzeggen, maar ik denk dat ik wel de juiste keuze heb gemaakt om dit paard te leasen.
Danique_G schreef:Ze is goedgekeurd en staat bij mij op de wei!!!!
Ze gedroeg zich voorbeeldig terwijl ze voor het eerst op de vrachtwagen ging en voor het eerst van huis was! Kwam net ook al even kriebelen tussen het gras eten door. Ben helemaal weg van haar![]()
[ [url=m/ZFKkXB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4HZCgX.jpg]Afbeelding[/url] ]