Wijsheid met het zoeken gewenst.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.

senna21 schreef:Het is een heerlijke plek. Chapeau dat jullie door de enorme rommel heen konden kijken.
Leuke reeën. Ligt er voer bij de camera, of komen ze spontaan?
Muga schreef:Wat een ontzettend gaaf huis hebben jullie! Helemaal duidelijk nu! Je snapte wel precies wat ik bedoelde haha. Ik snap zo dat jullie verliefd zijn geworden op dit huis en deze plek.
Stiekem zou ik wel willen dat wij ook zo'n stap zouden durven nemen.
Benoite schreef:Wow wow editing skills to the max! Leuk om jullie te blijven volgen en te zien groeien in het filmpjes werk maar natuurlijk ook alles daaromheen! Mag k vragen met welk programma je de filmpjes edit?
fardoe schreef:Goeie opmerking Senna21. Wel is het vaak zo dat als ze de hoef niet willen geven, de pijn in de andere hoef, het stand been zit. Maar bij wel geven en wegtrekken , de pijn in het been wat opgetild is.
Oké, rechterhoef heeft aan de buitenkant flare , dan wordt de buitenkant meer belast dan de binnenkant. Waar de meeste druk is daar wordt de hoefwand naar buiten gedrukt.
Of de hoef moet ongelijk zijn geweest wat ik niet denk omdat ze al eerder is geweest.
Dat verklaart dan voor mij ook dat Callas makkelijker naar rechts buigt en ze flare krijgt, daar zet ze dus meer druk op de hoefwand. Wat dan gelijk weer verklaart waarom ze haar been wegtrok.