Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pipo"]
[quote="PhiaBink"][quote="Pipo schreef:Phia? Beoordelen via foto of internet doen we alleen als het heeeeeel duidelijk is, of als het een heel dom iets is.
PhiaBink"]
[quote="Pipo"][quote="PhiaBink"]
[quote="Pipo schreef:Phia? Beoordelen via foto of internet doen we alleen als het heeeeeel duidelijk is, of als het een heel dom iets is.
astridh schreef:Waarom spreken we niet een keer wat af met bokkers die op RT en aanverwante topics het hoogste woord hebben, kunnen we elkaar zien rijden en nog interessanter, elkaars paarden rijden. Dat zegt veel meer wat mij betreft. Ik heb niet zo vaak het hoogste woord geloof ik maar zoiets lijkt me wel leuk en leerzaam.
Aella schreef:Dat er alleen of vooral vanaf de linkerkant gewerkt wordt wat scheefheid oplevert..??Dat is een Belgenmop neem ik aan, Katja?
Aella schreef:Ga jij het ze vertellen daar in Wenen? Meneer, u moet dat niet doen hoor, daar krijgt u een scheve lippizaner van...
PhiaBink schreef:Wat is ervaring??????? Pipoen jij beweert dat te hebben
![]()
![]()
En trouwens Pipo, waar zijn al die 20 paarden van jeJe heb dat een paar keer hier verkondigd en per PB dat je veel paarden heb, ze staan bij een boer, je woont er niet bij, hij mest uit en doet de rot dingen en jij doet alleen de leuke dingen????? Nu een kantoorbaan en veel in de auto zitten????? Was je niet gewoon stalruiter
bij een handelaar.
Aella schreef:of omdat degene die de aandacht op het rijkunstige alternatief brengt misschien wel automonteur is of alleen een tinker gymt![]()