Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:
Hinke schreef:KiWiKo schreef:
Ehmmm zijn jullie nu andere mensen aan het uitlachen die volgens jullie geen "paardenmensen" zijn, en jullie nemen daarbij aan dat jullie dat zelf wel zijn?
KiWiKo schreef:als het echt te erg wordt dan knal ik nog wel eens wat erinmaar meestal is dat niet erg vriendelijk
Ehmmm zijn jullie nu andere mensen aan het uitlachen die volgens jullie geen "paardenmensen" zijn, en jullie nemen daarbij aan dat jullie dat zelf wel zijn?
potverdikkie schreef:KiWiKo schreef:als het echt te erg wordt dan knal ik nog wel eens wat erinmaar meestal is dat niet erg vriendelijk
Juist en dan ben je zolang rustig gebleven, trek je 1x je mond echt open, heb je gelijk een mail van een groene in je inbox.
Ik snap dat trouwens ook niet. Paarden moet je ook af en toe eens even hardhandig op hun plek zetten, waarom mag dat wel, en naar de mensen die die paarden verkloten niet?
Citaat:Ik zit in dat grote grijze vlak, wat daartussen inzit...
KiWiKo schreef:ik vind zoveel dingen nodeloos getrut![]()
echt he
mensen die zoooo, zo ontzettend lopen te mutsen met die paarden
potverdikkie schreef:wat ik ook zo vreemd vind is ;
Ze zoeken hulp
Hulp wordt aangeboden
Hulp wordt geweigerd
situatie is ineens heeeeeeeeeel anders.