Paardenmensen en "Mensen met Paarden"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

potverdikkie

Re: Paardenmensen en "Mensen met Paarden"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:23

maar dat is toch zielig!!! EN dan die grote monden niet te bedenken zeg....
Ik werk nu zelf 26 jaar met paarden, maar heb maar 1x iemand een echte grote bek gegeven! (die boven me stond, of waar ik mee samenwerkte).
Nee ik snap niet waar ze die domheid vandaan halen.
Maar ja, dat zijn de echte mensen met paarden!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:24

Ik ook niet hoor Zammie. Openen ze bijvoorbeeld een topic hoe het toch in vredesnaam kan dat hun paard de rug vastzet als het is opgezadeld, letterlijk en figuurlijk met zo'n zadel van Zadelmarkt, afijn, we kennen het wel. OlifanteL*llenleer en een waaiboomhouten boom erin. Ts heeft dan al geconstateerd dat peerd veel beter liep met duurder merkzadel, maar als ze advies krijgen om dan maar even te sparen voor een beter zadel, tja.... dan zijn we plotseling weer allemaal een soort van bozen hekschen die zich er niet mee moeten bemoeien.
Kan maar één ding concluderen, snappertje kaputt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:25

Hinke schreef:
KiWiKo schreef:

Ehmmm zijn jullie nu andere mensen aan het uitlachen die volgens jullie geen "paardenmensen" zijn, en jullie nemen daarbij aan dat jullie dat zelf wel zijn? ROFL

ssssssssssssssssssst Hinke....... Haha!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:26

KiWiKo schreef:
als het echt te erg wordt dan knal ik nog wel eens wat erin Haha! maar meestal is dat niet erg vriendelijk Haha!

Juist en dan ben je zolang rustig gebleven, trek je 1x je mond echt open, heb je gelijk een mail van een groene in je inbox.

Ik snap dat trouwens ook niet. Paarden moet je ook af en toe eens even hardhandig op hun plek zetten, waarom mag dat wel, en naar de mensen die die paarden verkloten niet? Verward

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:27

ik vind zoveel dingen nodeloos getrut Haha! Haha! echt he Haha! mensen die zoooo, zo ontzettend lopen te mutsen met die paarden Lachen

Anoniem

Ik zie nergens staan dat er iemand zegt het zelf wel te zijn Lachen

Maar dat dat geen paardenmensen zijn is dan wel weer duidelijk..overigens in veel van die topics ook nog van het ras eigenwijs...dus dat worden ook nooit mensen met paarden met veel ervaring Lachen

Zammie

Hinke schreef:
KiWiKo schreef:

Ehmmm zijn jullie nu andere mensen aan het uitlachen die volgens jullie geen "paardenmensen" zijn, en jullie nemen daarbij aan dat jullie dat zelf wel zijn? ROFL

Ik zit in dat grote grijze vlak, wat daartussen inzit... Knipoog

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:28

Hinke schreef:
KiWiKo schreef:

Nee hoor, ik lach mezelf uit dat ik zo dom ben om er nog zo vaak in te trappen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:30

Paarden verpunken is legaal, dat moet elk paardenmens weten Haha! alleen als je een visie hebt, tja, ik heb daar een keer een topic over geopend, [FZ] Schijtziek van Penny-pb's.
en vliegen de PB's je om de oren....

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:30

potverdikkie schreef:
KiWiKo schreef:
als het echt te erg wordt dan knal ik nog wel eens wat erin Haha! maar meestal is dat niet erg vriendelijk Haha!

Juist en dan ben je zolang rustig gebleven, trek je 1x je mond echt open, heb je gelijk een mail van een groene in je inbox.

Ik snap dat trouwens ook niet. Paarden moet je ook af en toe eens even hardhandig op hun plek zetten, waarom mag dat wel, en naar de mensen die die paarden verkloten niet? Verward

Ik kan je wel vertellen waarom je dan een moderator op je dak krijgt. Dat komt door de manier waarop je zoiets zegt namelijk alsof je alles beter weet en je daarom meent je mening op een bijzonder botte manier te moeten uitten (veel reacties die ik van kiwiko lees bijv.)

Citaat:
Ik zit in dat grote grijze vlak, wat daartussen inzit...

Knipoog
Laatst bijgewerkt door Hinke op 29-06-08 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:32

OOOPS we hebben een beller Haha! Haha! Haha!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:33

Ik probeer hier iets iha te zeggen, niks tegen jouw persoonlijk kiwiko Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:34

KiWiKo schreef:
ik vind zoveel dingen nodeloos getrut Haha! Haha! echt he Haha! mensen die zoooo, zo ontzettend lopen te mutsen met die paarden Lachen

Tutfiepen tot je er helemaal kierewiet van wordt inderdaad......

Leuk verhaaltje, ik ben vanmorgen even een grote pownie gaan rijden die vertutfiept was. Vandaar dat er even een "strenge meesteres" bij werd geroepen.
Ik moest niet op de linkerhand gaan rijden aldus de penny die zijn mama is, want dat vond ie niet leuk. Hij vond het inderdaad niet leuk, mij is geleerd dat als powniemans gaat bokken met oortjes in de nek, dat pownie dan not amused is.
Verder vond deze poown het niet leuk om langs een hindernis te lopen, erover was al helemaal uit den boze. Kortom, pony had nogal wat vijven en zessen, zijn mensen wonen dus ook gewoon bij hem in, net of hij de hypotheek en andere vaste lasten betaalt.
Al met al had pownie na een drie kwartier niet zo heel veel meer in de melk te brokkelen Haha!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:34

Tja, als je reageerd op een topic waarin iemand om advies vraagt, moet je dan alleen maar dingen zeggen die de ts-er wilt horen? Of wil je proberen zo iemand daadwerkelijk adviezen te geven?
En als je merkt dat je mega in de maling wordt genomen, en je een grote mond krijgt van hier tot Tokio? Dan zeggen we gewoon dankje wel?

Dacht het niet. Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:35

dan moet je mij er ook niet persoonlijk in benoemen Haha! Haha!

Wij zitten hier als een stel paardenmiepen gewoon lekker een stukje te dozen Haha! Haha! laat ons lekker Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:35

sommige mensen vragen er ook wel eens om, om een bo antwoord

na 10.000 keer lieflijk zeggen dat een paard op het balkon niet zo verstandig is krijg je van zelf wel eens minder nette reacties als ts blijft volhouden dat hij het dan goed heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:36

Gehehehe, soms helpt zeggen op de manier van aaipoes aai ook niet echt..... ik ben zelf ook wel een beetje van "van dik hout zaagt men planken..." Wordt me ook niet altijd in dank afgenomen....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:37

hahahaha dus dat dier is zich ernstig op zijn voorhoofd aan het krabbelen nu Suleilitha?? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:38

Joh, die gaat morgen in dwangbuis naar de crisis!!!!!! Ho, nu haal ik de eigenaar en de poown door elkaar, geloof ik. Ik denk dat het beest even een maand celibatair gaat nadenken en de eigenaar dagelijks een uurtje moet worden gelongeerd. Geestelijk, wel te verstaan Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:39

hahahahaha fijn dat het goed is gegaan Lachen

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:40

wat ik ook zo vreemd vind is ;
Ze zoeken hulp
Hulp wordt aangeboden
Hulp wordt geweigerd

situatie is ineens heeeeeeeeeel anders. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:42

Ja, zo gaat het meestal, Potverdikkie.

Ik had vanmiddag nog een beller, hoe ik het in mijn kop kreeg om met mijn 74 kg. een dwarse verwende grote D pooowny eeeeeeeeeven de hoeken van een bak te laten zien, tssssst.....

Wat me nog even te binnen schiet, toen het verwende draakje een megabok gaf die ik net op tijd zag of voelde aankomen, zei zijn baasje: Foei, niet doe-hoennnnn!!!!!
Mijn sporen en zweep zeiden iets heel anders, beest heeft nu een bokfobie volgens mij...

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:42

potverdikkie schreef:
wat ik ook zo vreemd vind is ;
Ze zoeken hulp
Hulp wordt aangeboden
Hulp wordt geweigerd

situatie is ineens heeeeeeeeeel anders. Haha!

weet je dan niet, dat een paard echt in 1 dag compleet kan veranderen...en dat alles dan toch in 1 keer goed is gekomen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:43

Hehehe, doe je er dan een andere harde schijf in, Zammie???