Ze staan in een behoorlijk grote groep met verschillende leeftijden, jonkies en oudjes.Eigenlijk is de enige onrust als er een nieuw paardje in de groep komt maar ook dat is redelijk snel rustig.Tuurlijk hebben ze wel eens een schaafwond of iets maar dat ze elkaar lens meppen gebeurt eigenlijk niet.
Verder om even over het onderwerp te hebben.
Ik denk dat als we met z'n alle respecteren hoe we met de paarden omgaan dat het wel goed komt.Uitschieters natuurlijk daar gelaten ( ik heb het dan over mishandeling ).ik ga en vele met mij om met de paardjes zoals ik denk dat het goed is en zou het zeker niet prettig vinden als een ander daar commentaar op zou hebben

Tita ik viel in mijn bericht niemand aan of stalhouding of weihouding. Wanneer jij met de manier waarop je je paard houdt tevreden bent en het idee hebt dat je paard dat ook is of omdat het de manier waarop je rijdt zo het beste voor jou en het paard is dan is daar toch niets mee. Ik zeg alleen wanneer je er juist niet mee tevreden bent omdat je vindt dat je paard meer buiten moet volgens jou. Dan moet je dat eerlijk zeggen en actie ondernemen. Dat heet paard weg doen of andere stalling zoeken. Zo heb je toch zelf ook geen rust. Stel buiten schijnt het zonnetje je bent ziek paard staat daardoor 24 uur op stal. Dat geeft jou toch ook geen rust.