maar als je dik bent en te groot dan is het gewoon heel zielig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar als je dik bent en te groot dan is het gewoon heel zielig
superwoman schreef:zeker wanneer de kar eenmaal in beweging is.....
Maar er is ook een maximaal trekkracht. karoliena en merrieveulen weten het max.gewicht wel voor een shet.
stef schreef:[No offence, maar waarom word er blind achter karoliena en merrieveulen aangelopen (kennelijk, aan de berichten te zien)
Als ik nu ga zeggen dat het een feit is dat je alleen goed kan rijden met ee blauwe hoed op, gan we dan ook allemaal met een blauwe hoed rijden?
ik heb nl nog steeds geen antwoord op de vraag waar die cijfers vandaan komen. Wil graag gefundeerde onderzoeken zien
[/quote]
superwoman schreef:stef schreef:[No offence, maar waarom word er blind achter karoliena en merrieveulen aangelopen (kennelijk, aan de berichten te zien)
Als ik nu ga zeggen dat het een feit is dat je alleen goed kan rijden met ee blauwe hoed op, gan we dan ook allemaal met een blauwe hoed rijden?
ik heb nl nog steeds geen antwoord op de vraag waar die cijfers vandaan komen. Wil graag gefundeerde onderzoeken zien
[/quote]
Sorry hoor dat we het gewoon vaak eens zijn én ik geen ervaring heb met mennen.
De cijfers?
Je bedoeld 1 vijfde van het gewicht met rijden ofzo???
Toevallig hebben merrieveulen en ik dat aan onze dierenarts gevraagd en allebei zeiden ze hetzelfde.
Daarbij neem ik geen dingen zomaar aan, zonder daar zelf over na te denken.
Ik vind het ook een goede richtlijn!

dion_sharif schreef:Sharif is een welsh-arabiertje van 1.30 en ik ben 1.64 en weeg 50 kilo... hij is vrolijk en heeft nog genoeg over om rondjes te kunnen rennen en te bokken als hij er zin in heeft

paardpony schreef:Een vorse shet van boven de 1m moet het even kunnen..
Ligt iid aan wat voor shet jah

karoliena schreef:Brr dan kom ik je wel een keer helpen. Jeetje wat een vent zeg