Ja ja Lyrtje, je kan het vrouwtje nog steeds aan het lachen maken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wennepen schreef:Hai denise,
Ik hoop dat alles goed met je gaat..Heb je verhaal net nog een keer gelezen en nu k weet hoe het is om je beste vriendje te laten gaan is t net alsof k t opnieuw beleef.
Ik droom er zelfs over dat ie weer wakker is geworden en nu van iemand anders is, je wordt er gek van.
Bij mij is t nu 2 maanden geleden en tis net alsof ik steeds 3 weken verder kan en dan weer instort..en niets echt niets helpt ertegen. Ik ga vaak met mn hond naar het park en naar alle vaste plekjes waar ik altijd met Ju kwam, dan zie k ons weer over boomstammetjes springen en de heuvels oprennen. Als je het kwijt bent besef je pas echt wat je had en k was toen hij nog leefde al zo dankbaar maar alles staat in een ander licht.
Ik vind het heel goed van je dat je nog steeds rijdt. K kan het niet. Ik vind het nog steeds t mooiste wat er is maar als k in de buurt kom mis ik Ju zo erg. Dan zie je iedereen met zn eigen paardje knuffelen, wandelen en nieuwe dekentjes passen en dan breekt mn hart echt in duizend stukjes.
meisje heel veel sterkte ermee, ik weet wat je voelt..
liefs wen