Ah kijk zelfs een team hooi-er van het eerste uur die gaat twijfelen, dat is goed nieuws

Ik weet niet of ik het aandurf om bewust een veulentje te fokken eigenlijk... En ik vind eigenlijk ook niet dat Skyla daar dan een geschikte kandidaat voor is met haar verhaal... Dan zou ik er denk ik nog eerder voor kiezen om Sterra te laten dekken maar de kans dat ik bewust een veulentje ga fokken acht ik momenteel nihil. Maar het is natuurlijk wel super bijzonder en mooi om mee te maken

Iedereen is steeds in verwarring door het aantal pagina's... Ik heb ook het idee dat het nog wel even kan duren maar Skyla zet ons steeds op het verkeerde been dus je weet maar nooit...
Ik wilde wel genoeg ruimte voor een eventueel winterveulentje want je weet nooit wat het weer doet en zo'n beestje moet toch kunnen bewegen. Dus we hebben een stal met veel ruimte gebouwd met de mogelijkheid om een andere stal (min of meer standaard box maat) ermee te verbinden wat we nu dus hebben gedaan. Met de winter die we hebben ben ik extra blij dat we die voorbereidingen al hadden getroffen.