Dexter als veulen

1 jaar oud

2 jaar oud

Bijna 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosa schreef:Ik heb eerst op de poets plaats geoefend.
Singeltje aan singeltje los,beetje trekken en weer los.
Ik doe hem niet vast!
En als ik hem vast had in de baan zat hij erg los.
Het echt aansingelen heb ik stapje en gaatje voor gaatje gedaan.
Snoepie er in klaar.
Dat een paar dagen oefenen.
Maar mijn knollen doen alles voor snaai![]()
Wellicht zijn er andere opties.
Maartje_M schreef:Waar komt al dat zwart ineens vandaan?
DorienA schreef:Wat een schattige babyfoto’s allemaal![]()
Manu 1 dag oud
[ [url=m/f1e0Qb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu bijna 3![]()
[ [url=m/KahnHr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Raineri schreef:Ik weet niet of ik die foto’s mag plaatsen. Die zijn namelijk van de vorige eigenaar die foto’s. Wel leuk al die foto’s. En wat is die “uitgezwart” Escada! Wel heel mooi!
Ik heb haar staart gewassen. Hij was zo goor! Hoe doen mensen met witte staarten dit?
hiphorse schreef:@leedebee
Bas is echt een enorme goedzak maar kan soms wel in een arabier veranderen als hij wat eng vindt. Maar zelfs als hij staat te trillen van angst blijft hij bij je en probeert dan toch mee te werken (koeien, container waar een dekels van open gaat zijn allemaal dodelijk eng)
Raineri schreef:Ik weet niet of ik die foto’s mag plaatsen. Die zijn namelijk van de vorige eigenaar die foto’s. Wel leuk al die foto’s. En wat is die “uitgezwart” Escada! Wel heel mooi!
Ik heb haar staart gewassen. Hij was zo goor! Hoe doen mensen met witte staarten dit?
dieseltje09 schreef:Ooww wat leuk om al die baby’s te zien opgroeien!
Ik heb van de fokker ook veulen foto’s gekregen, Zo leuk om je paard als echt puppy te zien!
Vers van de pers!
[ [url=m/3EuDnz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als jaarling
[ [url=m/u2XUOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Eggzne.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als 2,5 jarige(vorig jaar winter)
[ [url=m/oUibKO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En van de weekhij is nu echt ruitermak!
Gister nog eens rondje gedaan en per ongeluk een drafje gedaan, daar raakte hij beetje van uit balans en corrigeerde dat met zn hoofd. Om vervolgens daar weer van te schrikken
heeeeel raar/bijzonder beest….
Maar omdat ik wel goed wou afsluiten daarna wel expres nog 3 lange zijde van de bak draf gevraagd en dat ging zo ontzettend braaf!!! Kind heeft paar dagen vrij om er weer van te bekomen![]()
[ Video ]