Seni schreef:Oeeh een vos met hoge withet is dat mijn toekomstige pony zojuist glansrijk door de keuring is gekomen! Morgen komt ze!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Heb je geen foto's bij/van jou?
Sensi ben erg benieuwd, gefeliciteerd
Evamarie schreef:Bij oprechte intresse (want je weet niet of ik de pony heb laten keuren, dat stukje slaat nergens op) reageer je positief geïnteresseerd en doe je dat of privé als je merkt dat iemand niet op de negatieve berichten reageerd of je houdt gewoon je mond.
Fly_high schreef:Totdat het tegenovergestelde bewezen is blijft mijn aanname dat deze gebruiker een dertienjarige met een uit de hand gelopen relaccount is en dat er helemaal geen paarden worden gekocht![]()
Ik ga in ieder geval lekker op pad paarden kijken
Ineke2 schreef:Ik ben van stal verhuisd vandaag. Ehm ja dat is snel, maar ik denk dat ik er goed aan heb gedaan.
suffie schreef:Fly_high schreef:Totdat het tegenovergestelde bewezen is blijft mijn aanname dat deze gebruiker een dertienjarige met een uit de hand gelopen relaccount is en dat er helemaal geen paarden worden gekocht![]()
Ik ga in ieder geval lekker op pad paarden kijken
Deze mooie merrie die Evamarie heeft gekocht, stond te koop in het Welshcob forum op feestboek. Ze gebruikt de foto's van de vorige eigenaar. Daarnaast lijkt absque_dubio de vorige eigenaar te kennen, dus de aankoop zal wel kloppen.