Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selente schreef:Zo leuk altijd om te lezen hoeveel ik van mijn paarden in die van jou herken! Kijk er ook echt enorm naar uit om ze eens te ervaren!
Maureen95 schreef:Wat een prachtige plek heb je Quir! Ik blijf je graag volgen. Volgens mij ontdek je daar elke dag weer nieuwe dingen of niet?
hasufel schreef:Zo mooi. Wat is dat voor spul op de bodem dan? Wat is er überhaupt voor ondergrond daar?
pien_2010 schreef:Prachtig Quir, wat een geweldige plek en je vriendjes zijn al helemaal op hun gemak?
Appeltje_1 schreef:Wow wat mooi zeg
ikkedus schreef:Nog een huishoudster nodig/ ponyknuffelaar? Voor kost en inwoning en zakgeld kom ik hoor!
pien_2010 schreef:tja "spieken bij de meisjes" hoort er natuurlijk bij als je begint te puberen. Daar kunnen ze niets aan doen. Dat is jongetjes eigen
Zolang het bij spieken blijft is er niets aan de hand
Libera schreef:Wow dat zijn wel echt gigantische schuifdeuren inderdaad!
En lieve buren is altijd zo fijn. Vooral als je dan leest hoe het ook anders kan in de burenruzie topics)
Ponies zien er weer blij uit, zo heerlijk al die ruimte!
Dat spul voor de paddocks/weide ziet er ook veelbelovend uit, wordt dat veel gebruikt daar? Ik ken het alleen als van die platen, voor bouwmateriaal zeg maar… kan me er niet echt iets bij voorstellen als bodembedekking. Ben wel benieuwd hoe het gaat bevallen straks en meer foto’s er van!