Vandaag heel fijn buiten gereden met een stalgenootje. Kan wel zeggen dat het inrijden succesvol is geweest! Zo leuk om het allemaal terug te lezen en te zien van hoever we kwamen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Het oefenen op hangen liep uit de hand. De eerste stapjes onder de man zijn gemaakt en na een zucht was het eigenlijk helemaal goed. Evenwicht is er nog niet echt dus we gaan het heel rustig aan moeten doen![]()
[ [url=m/wRdmvk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Het oefenen op hangen liep uit de hand. De eerste stapjes onder de man zijn gemaakt en na een zucht was het eigenlijk helemaal goed. Evenwicht is er nog niet echt dus we gaan het heel rustig aan moeten doen![]()
[ [url=m/wRdmvk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:Welkom alle nieuwe!
Iedereen lekker bezig zie ik. Zelf ben ik net terug van een paar weken vakantie dus Lissy heeft ook vakantie gehad. Ik wil haar deze week weer rustig op gaan pakken.
Nog wel even een vraagje voor jullie: is er iemand die iets bij voert voor spier opbouw? Mijn hooi is waarschijnlijk laag in eiwit (moet nog voor de analyse, maar ik heb zo het vermoeden) dus ik denk dat ik iets bij moet gaan geven om dat op te gaan vangen.
Avalanche schreef:Komt wel goed met je gup![]()
Ik heb er ook een die ik dit jaar ga beleren, dus mag ik meekletsen?