Vandaag heel fijn buiten gereden met een stalgenootje. Kan wel zeggen dat het inrijden succesvol is geweest! Zo leuk om het allemaal terug te lezen en te zien van hoever we kwamen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig zit hij als een huis hahah.
. 
Wat goed!
Azmay schreef:Het oefenen op hangen liep uit de hand. De eerste stapjes onder de man zijn gemaakt en na een zucht was het eigenlijk helemaal goed. Evenwicht is er nog niet echt dus we gaan het heel rustig aan moeten doen![]()
[ [url=m/wRdmvk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Soms voelt het gewoon goed ook al heb je een andere planning in je hoofd. Ik zei toen ook ach beetje hangen vindt ik wel voldoende en voor ik het wist zat ik erop. Maar dat blije gevoel ga je de hele week van genieten.
. Helemaal vies , dik buikje en een boog waar wel een stukje vanaf kon. Ze had wel last van de warmte gehad aan haar te zien.
Azmay schreef:Het oefenen op hangen liep uit de hand. De eerste stapjes onder de man zijn gemaakt en na een zucht was het eigenlijk helemaal goed. Evenwicht is er nog niet echt dus we gaan het heel rustig aan moeten doen![]()
[ [url=m/wRdmvk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:Welkom alle nieuwe!
Iedereen lekker bezig zie ik. Zelf ben ik net terug van een paar weken vakantie dus Lissy heeft ook vakantie gehad. Ik wil haar deze week weer rustig op gaan pakken.
Nog wel even een vraagje voor jullie: is er iemand die iets bij voert voor spier opbouw? Mijn hooi is waarschijnlijk laag in eiwit (moet nog voor de analyse, maar ik heb zo het vermoeden) dus ik denk dat ik iets bij moet gaan geven om dat op te gaan vangen.
Tessla heb ik al een tijd niet gereden, onze samenwerking was niet zo goed, ik was zo druk met het werk en had echt even pauze nodig van haar. Was er zo klaar mee dat echt elke dag alles weer stress, eng, en spannend was
Nu staat ze op de zomerweide en is ze ondertussen ook geinsemineerd en drachtig gescand
Een paard van mijn werk wat ik kon kopen, een 3-jarige draver. 'helaas' al een jaar ingereden, maar daardoor heb ik haar al wel mooi uit kunnen proberen en over het jaar dat ik haar ken heb ik haar al goed leren kennen. Ze is niet goed als draver, dus nu heb ik de mogelijkheid gekregen om haar te kopen 
Ze mag nu mooi even uitrusten, ze gaat behandeld worden door de osteo en waarschijnlijk ook de tandarts, en dan gaan we gewoon eerst lekker het bos in, en zodra ze gewend is aan haar nieuwe lifestyle gaan we een poging doen tot wat dressuurmatig scholen. Heb er zó veel zin in
Avalanche schreef:Komt wel goed met je gup![]()
Ik heb er ook een die ik dit jaar ga beleren, dus mag ik meekletsen?