Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danique_G schreef:Hoe gaat het in de ziekenboeg AlwaysH?
Zonnetje scheen lekker dus even een mooi plaatje kunnen schieten[ [url=m/ePPDjx.jpg]Afbeelding[/url] ]
AlwaysH schreef:Capriootje, heerlijke foto’s. Die muts is hilarisch. Echt een jong paard; alles vast willen houden.![]()
![]()
Had je topic al gezien @Daihyo! Ze groeit snel, maar is wel echt nog een gupje!!
Ik heb net eindelijk weer gereden. De bak was net de Sahara maar ik ben tevreden!20 minuutjes actief stap en draf was echt wel effe genoeg… Rustig aan weer opbouwen en dan dus wat meer oppakken. Mijn moeder had zondag al wat stapwerk gedaan en een paar rondjes draf. En donderdag hebben we dressuuurles. Gelukkig denkt onze instructrice altijd geweldig mee, dus gok dat we voornamelijk stapwerk zullen doen voor de lengtebuiging!
![]()
Fotootjein onze nieuwe set![]()
En net even gemeten.. Nobli is gewoon 1.70m nu!Vorig jaar oktober/november was hij 1.64m gemeten en afgelopen mei 1.67. En nu dus 1.70!
![]()
Dat was eigenlijk de minimummaat waar ik een paard op wilde kopen… Hij lijkt nog steeds mini onder mij als hij niet flink draaft.Dus super blij me. Hij wordt echt volwassen!
[ [url=m/eR7Ude.jpg]Afbeelding[/url] ]