Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij heeft inderdaad een leuk hoofdje. 
Eens ze dit goed door hebben, kan ik oefenen met het krukje.
Retjethorse schreef:Gefeliciteerd met je aanwinst!Hij heeft inderdaad een leuk hoofdje.
Hier ben ik de 2 monsters aan het leren inparkeren, voorlopig nog zonder krukje.Eens ze dit goed door hebben, kan ik oefenen met het krukje.
dat inparkeren wil ik ook gaan leren. Hoe ben je begonnen daarmee?
Blaze1994 schreef:Retjethorse schreef:Gefeliciteerd met je aanwinst!Hij heeft inderdaad een leuk hoofdje.
Hier ben ik de 2 monsters aan het leren inparkeren, voorlopig nog zonder krukje.Eens ze dit goed door hebben, kan ik oefenen met het krukje.
Dankjeweldat inparkeren wil ik ook gaan leren. Hoe ben je begonnen daarmee?
Blaze1994 schreef:Retjethorse schreef:Gefeliciteerd met je aanwinst!Hij heeft inderdaad een leuk hoofdje.
Dankjeweldat inparkeren wil ik ook gaan leren. Hoe ben je begonnen daarmee?
[/quote]

uhm ja die wordt net verbouwd
lekker handig van die assistente want daar had ik nog naar gevraagd. Nu een andere dierenarts die het wel staand op locatie wil doen want trailer oefenen stond nog wat later op het programma

heb nu zelf ook paar keer gereden en poehee wat een tank haha. Stuk breder al dan mijn vorige paard en zo stabiel. De kracht zit duidelijk achterin(dikke quarter billen) en nu leren elkaar aanvoelen en lekker samen spelen. Alle drie de gangen beheerst hij al onwijs goed(aan springen in galop is MEGA dan voel je echt die kont aan gaan). Super trots
mijn knappe vriendje

naranja1 schreef:Hoe leren jullie balans aan? Als ik ga hangen dan valt ze een beetje mijn kant op.

scheelt echt een boel vacht met vorig jaar haha.