Ketly schreef:Omdat ik tot nu toe ons hele verhaal heb gedeeld, wil ik toch ook deze update met jullie delen.
Ik wil voor Autan toch een ander huisje gaan zoeken. Ik heb al mijn berichten doorgelezen en zie ook door alles heen weer de twijfel doorschemeren en ik ben nu al dagen aan het piekeren wat ik wil.
Het is niet dat ik hem de tijd niet wil geven, maar als ik naar de toekomst kijk dan denk ik dat hij iemand verdient die hem meer begrijpt en er onwijs veel plezier van gaat hebben. De twijfel is te groot en omdat ik eerder al 6 jaar bezig ben geweest wil ik niet weer constant twijfelen aan wat ik allemaal goed doe en niet goed doe.
Ik kan me ook voorstellen dat er hier mensen zijn die dit niet gaan begrijpen, en ook dat begrijp ik. Soms vliegt het me midden in de nacht ineens aan en weet ik niet waar ik mee bezig ben, maar zodra ik er weer met mijn volle verstand bij nadenk dan denk ik dat dit de beste keuze is.
Dat is jammer zeg!
Ik heb meer het idee dat je niet de juiste mensen/hulp om je heen hebt.
Ik ken het gevoel van twijfel om mijn paard te verkopen omdat we niet de klik hadden maar ik houd zo veel van haar dat ik haar nooit heb kunnen verkopen.Ik heb uiteindelijk de juiste instructeur en fijne pensionstal gevonden en mijn paard en ik zijn nu echt een eenheid. Er is nu wederzijds vertrouwen en wat ik nooit voor mogelijk had gehouden is dat wij samen de nu hoogste dresuuroefeningen rijden.
Het kan echt.