Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:CalipsoLover schreef:Persoonlijk zou ik haar met de trailer halen. Je kent haar nog niet zo goed, dus om dan plots 10km met haar te gaan wandelen zou ik niet doen.
Hoezo?
DE gelegenheid om tot elkaar te komen!
CalipsoLover schreef:Persoonlijk zou ik haar met de trailer halen. Je kent haar nog niet zo goed, dus om dan plots 10km met haar te gaan wandelen zou ik niet doen.
Cioccolato schreef:Ik snap de fokker ook wel. Maar wat frustrerend dat je iets regelt en het vervolgens zo loopt. Dat is toch gek? Heb je iemand anders die mee kan? Anders zou ik gewoon maar laten keuren als het dier je aan staat! Of doe een berichtje op social media of er iemand mee wil kijken of de filmpjes wil bekijken. Desnoods eerdt de filmpjes aan een dierenarts laten zien?
Voor de rest kan ik zo ook niks bedenken..
CalipsoLover schreef:Cioccolato schreef:Ik snap de fokker ook wel. Maar wat frustrerend dat je iets regelt en het vervolgens zo loopt. Dat is toch gek? Heb je iemand anders die mee kan? Anders zou ik gewoon maar laten keuren als het dier je aan staat! Of doe een berichtje op social media of er iemand mee wil kijken of de filmpjes wil bekijken. Desnoods eerdt de filmpjes aan een dierenarts laten zien?
Voor de rest kan ik zo ook niks bedenken..
De filmpjes heb ik al getoond aan veel kennissen en vrienden, die zeggen dat het er allemaal goed uit ziet, ook een vriendin die in de opleiding dierengeneeskunde zit. Heb net even contact opgenomen met mijn dierenarts. Haar meteen laten keuren voelt niet juist, wil echt nog een keer gaan kijken voor ik een echte beslissing neem ook al weet ik dat zij het waarschijnlijk is.
Seven schreef:Ik zou ook gewoon zondag afspreken desnoods iemand meenemen die minder met paarden heeft al is het enkel om met een frisse blik samen te kijken.
En dan ook kijken wat jou gevoel is en of je het dier niet leuker hebt gemaakt in je hoofd dan dat ie was, zo niet en je bent er nog steeds helemaal weg van dan keuren laten.