Hier drama vannacht, beessie was helemaal in shock. Ik heb er vanaf half 6 tot 01:00 non-stop bijgezeten, daarna heeft m’n moeder het overgenomen omdat ik vanmorgen vroeg weer moest werken.
Hij was totaal de weg kwijt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Het stuiteren viel nog mee.Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Paardjes hadden het hier minder zwaar dan de hond (1 van de 3 honden is echt mega bang voor vuurwerk). En hoe is het bij jullie verlopen?
Nynkster, oeii heftig zeg!! Dat hoop je echt nooit mee te hoeven maken
Retjet, dankjewel![]()
Jij hebt dus een lekkere stuiterbalgaat het wel beter daan voorgaande keren?
Aurelia schreef:Eerder energie en een ander paard welke ze in de bak aan het longeren waren.Retjethorse, haha vind ze het nog spannend soms? Of meer bokken van de energie?
KittyDylan schreef:[ Video ]
KittyDylan schreef:[ Video ]
Isabel_k schreef:Hij heeft waarschijnlijk toen hij echt jong was iets meegemaakt (hij wordt dit jaar 10 jaar). Hierdoor vindt hij mensen op zijn rug gewoon heel erg eng. Hij is als driejarige verkocht naar een traingsstal binnen 5 maanden weer verkocht en Joep kennende was dit echt té heftig. En daar reageert hij op. Bij degene voor mij is het ook een keer misgegaan. Toen was hij onder het zadel (op dezelfde manier als ik) maar toen scheurde de zitting van zijn Wintec kapot. Dikke paniek natuurlijk.
En toen vorig jaar bij mij ook een panieksituatie ivm een daas en te veel plotse drukte om zich heen op hetzelfde moment dat ik voor het eerst opstapte