Hier drama vannacht, beessie was helemaal in shock. Ik heb er vanaf half 6 tot 01:00 non-stop bijgezeten, daarna heeft m’n moeder het overgenomen omdat ik vanmorgen vroeg weer moest werken.
Hij was totaal de weg kwijt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
linda2008 schreef:Het stuiteren viel nog mee.Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Paardjes hadden het hier minder zwaar dan de hond (1 van de 3 honden is echt mega bang voor vuurwerk). En hoe is het bij jullie verlopen?
Nynkster, oeii heftig zeg!! Dat hoop je echt nooit mee te hoeven maken
Retjet, dankjewel![]()
Jij hebt dus een lekkere stuiterbalgaat het wel beter daan voorgaande keren?
Het was gewoon grappig dat ze eerst lekker ontspannen loopt, begint te bokken en dan opnieuw rustig is zonder dat ik er tussen moest komen.
Het longeren begint beter te gaan!
De overgangen gaan al veel beter (ook het terugkomen), dus ik ben blij. 

.
ik zal heel lief zijn
gaat wel hard eigenlijk.
Aurelia schreef:Eerder energie en een ander paard welke ze in de bak aan het longeren waren.Retjethorse, haha vind ze het nog spannend soms? Of meer bokken van de energie?
Het zadel reageert ze niet meer op. Als ze op het zadel gaat bokken, is dat eerder ter plaatse.
Aliaa is ook heel expressief, dat houdt in dat je het echt wel ziet als je het zadel oplegt en ze het niet snapt. Nu geeft ze er geen kik meer op, ik kan het los opleggen en aansingelen zonder enige reactie.

KittyDylan schreef:[ Video ]
KittyDylan schreef:[ Video ]

Heerlijk zo op afstand bestuurbaar!

Isabel_k schreef:Hij heeft waarschijnlijk toen hij echt jong was iets meegemaakt (hij wordt dit jaar 10 jaar). Hierdoor vindt hij mensen op zijn rug gewoon heel erg eng. Hij is als driejarige verkocht naar een traingsstal binnen 5 maanden weer verkocht en Joep kennende was dit echt té heftig. En daar reageert hij op. Bij degene voor mij is het ook een keer misgegaan. Toen was hij onder het zadel (op dezelfde manier als ik) maar toen scheurde de zitting van zijn Wintec kapot. Dikke paniek natuurlijk.
En toen vorig jaar bij mij ook een panieksituatie ivm een daas en te veel plotse drukte om zich heen op hetzelfde moment dat ik voor het eerst opstapte

Ze snapt de bedoeling, maar er is nog een beetje werk om haar 'perfect' te laten parkeren.
Geweldig dat het hangen zo goed ging bij jullie! Het ziet er echt leuk uit op de foto, geen spanning ofzo.
Dat filmpje ook.
Dat komt wel goed met het plakken!
Ik heb al langer het gevoel dat ze klaar is voor een stapje verder te gaan, het zadel is prima, hangen met mijn voeten op het krukje gaat goed, mijn been over haar rug is geen enkel probleem en tja, Aliaa is ook al wat gekheid van mij gewoon...
Dus, hoewel het absoluut niet het plan was, ben ik 3 keer gaan hangen, en daarna gewoon op haar gaan zitten. Aliaa haar reactie: 'Krijg ik nu mijn beloning?
' Ze heeft geen kik gegeven...
Het voelde zo ontspannen aan, ik ben een minuutje blijven zitten om te genieten, er was zelfs tijd om foto's te nemen.
En ik was helemaal alleen op stal... Niet zo verstandig eigenlijk, maar het gevoel zat echt goed.