Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Soms.Ze zeggen dat katten personeel hebben, maar dat geldt ook voor dit paardenras?
Berryz schreef:Geweldig he, ik vind het echt geweldig!Zo heb ik er ook eentje. Alles wat je in haar buurt laat liggen knabbelt ze op.
[ [url=m/E3RGPp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manadeluca schreef:Mooie edele hoofdjes.
Retjethorse schreef:Berryz schreef:Geweldig he, ik vind het echt geweldig!Zo heb ik er ook eentje. Alles wat je in haar buurt laat liggen knabbelt ze op.
[ [url=m/E3RGPp.jpg]Afbeelding[/url] ]We moeten onze paarden leren apporteren joh! Kei handig als we iets laten vallen. En ik ben er zeker van dat de paarden het nog leuk vinden om te doen ook.
![]()
Berryz schreef:Het apporteren zal voor Aliaa inderdaad niet zo moeilijk om aan te leren zijn.Ik heb een hondenspeeldgoed waar Lollie zo goed als mee apporteert. Het is nu wel al een jaar geleden dat ik het geprobeerd heb, maar het is dus niet zo moeilijk om aan te leren icm clickeren.
(OK ze raakt het gewoon aan, maar tis maar 1 stap verwijderd van apporteren)
[ Video ]
Wat een mooierd is naraja![]()
Ik ben helemaal verliefd. Mss ga ik toch nog uw kant uitkomen om te knuffelen
Berryz schreef:Ik denk het niet, maar je weet nooit.Of mss crème gen? Weet niet of palomino's zo donker kunnen zijn?
Piekosjj schreef:Oh, dat zou ik nog willen ja!Zo, een Teke en een Criollo. Wanneer open je de dierentuin met zeldzame paardenrassen in Europa?
Lynnepinny schreef:Hihi, ik ben heel benieuwd om die 2 naast elkaar in de weide te zien.Wauw, wat een gave nieuwe aanwinst! Ze is prachtig. En bijzonder, een criolloAl helemaal in combinatie met Teke
ieris schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar! Vooral wat Aliaa van Naranja zal vinden. Naranja is nog erg speels en Aliaa komt altijd zo volwassen en 'stijf' over qua karakter.Ja echt een leule combinatie, veel plezier met je beide dames.
Ben benieuwd wat ze van elkaar gaan vinden!
zippora schreef:Apporteren is heel makkelijk aan te leren inderdaad. Die van mij pakt ook altijd alles vast en deed dat ook met zijn voeremmer als die leeg was (waarna die weggegooit werd). Dus in plaats van weggooien aangeleerd dat hij de emmer moet vasthouden en dan een snoepje krijgt als ik hem vast heb. En daarna heel simpel de emmer voor zijn neus zetten, "geef emmer" zeggen en zelf een paar stappen achteruit gaan en voilà, meneer pakt de emmer loopt ermee naar mij toe en geeft hem netjes aan. Dus sindsdien kan hij ook de emmer apporteren. Was echt heel makkelijk aan te leren.
JoSav schreef:Dankjewel!Ook hier nogmaals van harte met jullie nieuwe aanwinst! Stiekem niet helemaal wat jullie zochten, maar bij mij dacht destijds iedereen dat ik met een hengst zou thuis komen dus ja...
Apporteren wordt hier ook erg leuk gevonden! Meestal met een stok. Dat was met buitenrijden vooral komisch want dan had het paard een stok beet en de hond een zakdoekje oid en mensen kijken...Die hond leeft intussen helaas niet meer, maar de kleine heeft er ook wel een handje van dus wie weet in de toekomst.
Manari wordt een beetje wild met apporteren, die vindt het nog veel te leuk om te doen.
Tel je de dagen al af voor de kennismaking tussen Aliaa en Naranja?
Manadeluca schreef:Mooi gebouwde Teke. Heel anders dan in de boeken.
JoSav schreef:Oh! Ik ben benieuwd!Manadeluca schreef:Mooi gebouwde Teke. Heel anders dan in de boeken.
Ik hou wijselijk mijn mond.
![]()
Varekaj schreef:Dank je voor het delen! Ik heb dit nog niet voorbij zien komen.Ik kom even binnenvallen. In het steenpuin op een veldpad in Meldert zaten lange nagels, een paard van een wandelaar heeft er in zijn hief gehad en is geopereerd. Bericht circuleert ook op FB.
Tijdje terug ben ik ook gaan wandelen en er ligt inderdaad overal puin om de plassen te dempen. Mocht je nog op pad gaan, heel goed opletten dus met plassen.
SVRL schreef:Jullie zijn lekker bezig!