Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En shetten ontsnappen nu eenmaal.                                                         
 ) dat hij tot nu toe eigenlijk heel veel respect heeft voor de draad (zo lang er stroom op staat 
 ) blijft netjes achter een enkel draadje, ook als er een (nog steeds hitsige) merrie aan de andere kant staat! 

heerlijke kat! 

Mijn lief maatje, wereld kat, paarden kat die overal was waar ik was is helaas niet meer  

Drie heb ik geplant, daar tussen ligt onze lieve Walter nu te rusten 
 . Pieter is ook bomen gaan ruimen die met de storm om gewaaid waren op de landbouwgrond. Daar heb ik 4 dikke stammen van gekregen om een lig plekje te maken voor de paardjes 

) het nieuwe is er af zeg maar 
 Ze stralen vooral heel veel rust uit met z'n drietjes nu. Mijn bekapper/instructrice zei gisteren ook, die gaan al prima samen 

Het blijft een gemis, maar je hebt wel steeds een fijne gedachte aan Walter als je naar die bomen kijkt.
 Wat voor paard heb je gekocht?

, maar Jules laat day niet zomaar gebeuren...

Ik laat ze maar even 'uitgebreid kennis maken' met elkaar 

heel lief! e rangorde moet wel even duidelijk gemaakt worden natuurlijk. 

Die zijn wel gaan liggen ondertussen en plots is er ook echt heerlijke rust in de kudde. Ik deel mijn uitzicht van deze ochtend even met jullie, ik word hier zo blij van 

heb je die foto's gemaakt met een drone?                                                         
 Heel handig als je zus fotografe is 
 !

Vlekje is eindelijk ook echt begonnen met verharen, kwam wat trager op gang dit jaar, maar nu is het echt een en al haar! 
 Morgen heb ik 'm exact een maand 

!