Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dublinlove8 schreef:liesen schreef:Jaa hier!
Ik heb een nieuwe schimmel merrie die volgendjaar aan de beurt is. Ze heeft tot nu toe een heel fijn karakter dus ben benieuwd hoe ze het gaat doen.
We doen nu 1x pw wat met haar zoals borstelen, vastaan enz.
[ [url=m/pLVI31.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YqdTNl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet iets te weinig??.
Quir schreef:Balen zeg Eline, snap wel dat de motivatie dan weg is. Wel een heel leuk dier!
Wat een leuk en fijn paard Dawson! Ziet er uit als een fijn dier om mee te werken.
Liesen, je kan nooit te weinig doen hoor, alleen te veel! Leuk dier!
Mijn baby is eigenlijk veel te makkelijk en braaf...
Nu ben ik wel allemaal van die hete kwpn paarden gewend, maar toch. Ze staan thuis, maar doe op dit moment 1 à 2 keer in de week echt iets met haar. Wel bijna elke dag poetsen, knuffelen, wandelen en natuurlijk binnen/buiten zetten, voeren en zo. Vind ik voor nu ook meer dan genoeg voor haar. Ze is echt nog baby, vooral in haar lijf. Ze krijgt de tijd en moet ook nog drie worden...
Was ze aan het poetsen (het dooit sinds lange tijd weer, dus het is een modderzooi buiten en ze vonden het leuk om vanmiddag even lekker door de klei te rennen en rollen), maar kreeg de klei niet van haar benen omdat het nog niet helemaal droog was. Dus toen maar mijn longeersingel gepakt, halstertouwtje aan de singel. Singel erop, touwtje voor de borst langs, singel vast, niets voorzichtig, nee gewoon erop. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alleen even proberen de singel op te eten, toen touw op de borst, mocht ze niet... nou dan maar hooi eten. Ze is zo leuk.![]()
[ [url=m/mUiuE4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YhJFkP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5eph8v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j4Hixw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bFxSFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Singel is alleen helaas te groot voor haar... toch niet zo handig, alles full hebben, maar nu twee D pony's thuis hebben staan. Haha.
Dawson123 schreef:Leuk al die vorderingen! Het begint nu voor de meeste toch al beetje dichterbij te komen he het echte zadelmak maken![]()
Laten jullie je paarden voor het zadelmak maken nog checken door een masseur of osteopaat?
suikermeisje schreef:Niet door osteopaat of zadelmaker. Daarmee heb ik altijd al juist gezeten qua gevoel. En in 2 maanden verandert zo'n paard al zoveel dat ik daar niet aan ga beginnen met de zadelmaker.
Alleen naar de tandarts geweest om ervoor te zorgen dat het gebit goed is.