Ik heb gisteren van een vriendin een heel mooi blok gekregen voor m'n verjaardag nog. Echt super super blij mee! Moet alleen nog even een anti-slip matje op maar ik ga hem zo snel mogelijk uitproberen. Hij is best wel heel erg hoog dus misschien kan ik vanuit het blok het steigeren aan gaan leren.
Oh jawel, ongeveer 24u per dag. Maar niet meer de uitstralingspijn in mijn benen als voor de operatie. Maar helaas nog niet pijnvrij.. over een maand moet ik weer naar de chirurg om te kijken of er iets aan te doen is maar dat verwacht ik niet.
Steigeren bij Menno heb ik aangeleerd door op hem te zitten, en iemand anders er voor. Ik dreef hem voorwaarts en zij hield hem tegen dus hij moet wel omhoog. Werkte bij hem heel goed, al zijn er nog een tig aantal manieren.
Bleh vervelend! Fijn dat je lekker een uitlaatklep hebt bij de paarden!!
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-18 18:23
Vandaag heb ik met Annie met neckrope gereden. Ofja.. Toen het hoofdstel er bij om zat ging het heel goed maar toen die af ging was ze spontaan vergeten wat links en rechts betekende.. Maar goed, op de foto ziet het er leuk uit.
ROLLKUR!!
En Menno heeft zich ook vermaakt! (Die is overigens met neckrope super te rijden! )
ik vind sneeuwfoto's wel echt tof! Heb er toen met mijn friese bijrijdmerrie ook laten maken, fotograaf was er na een half uur hartstikke klaar mee, paard ook, en ik ook , maar wel leuke plaatjes uitgekomen! Misschien haal je hier wat inspiratie uit ?