Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
magicmist schreef:ach, wat een leuke bontjes!!
https://www.facebook.com/tamara.dings/v ... 787340927/
filmpje van het rijden en 1 van de bok. ong halverwege het filmpje. dit was de minst erge bok..
zo trots dat ik ben blijven zitten.
heb 2.5 jaar niet gereden en daarvoor reed ik minimaal!!
Af en toe ook lekker ondeugend aan het filmpje te zien. Als je tweeënhalf jaar niet gereden hebt, is het zeker knap dat je bent blijven zitten! 

Tyrcanol schreef:Welkom!
Zijn de shetjes A formaat? Haha sorry heel flauw!
Tyrcanol schreef:Lekkere rit vandaag. Op ons dooie gemakje
Maar brrr wat was het koud!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Volgende keer een stukje verder qua kilometers
.

LS_fotos schreef:Ow mensen ik ben echt zo oververmoeid, zou het psygische deel meespelen dat ze me nu aan het inzicht dingen laten zien zijn ? Ik slaap en slaap en slaap word niet goed wakker, word vermoeid wakker en de dag duurt me veel te lang. Slaap meerdere keren op de dag.
Vanmiddag pony gewassen, kar en tuig was alweer teveel. Stalgenootje heeft Amadeus geknot. En morgen wedstrijd waar ik nu alweer spijt van heb want ik moet vroeg op... Maar voor Am is het wel ged om op vreemd terrein te zijn.
Tot zover mijn klaagbeklacht..
Het zat al klaar voor morgen op wedstrijd. 

Cabelona schreef:Morgen wordt waarschijnlijk een lange dag, haha.
Eind van de ochtend naar de pony's toe om tuig, kar en pony's schoon te maken. Dan door naar paard2016 met de dartmoors. We doen mee met het vierspan en de rassenpresentatie. Daarna door naar de menvereniging voor de minimarathon club wedstrijd.
Tyrcanol schreef:[ [url=m/lOe4Vp.jpg]Afbeelding[/url] ]
magicmist schreef:ik morgen ook, en spannende dag.
verhuizing van de paardjes.
Ik heb nachtdienst, dus wordt weinig slapen...
om 8.30u is de chauffeur er. dan trailer halen en richting stal.
paarden opladen en de laatste spullen en dan nr hun nieuw huisje..
hopelijk voor 12 u klaar, dan kan ik de avond nog slapen en zondagochtend maar ff gaan kijken hoe ze er bij staan. gevoel is iig goed. Dus komt helemaal goed denk ik!