Aaah ze doet mij zó denken aan een oude manegepony. Ook zo'n lief oud witje, wat véél te mager aan kwam op dat bedrijf. Helemaal opgelapt was het echt een racertje. Net zo'n ontzéttend lief snoetje (zoals die laatste foto op de paddock). Die wil je toch in je zak steken en meenemen? Wat fijn voor de merrie dat jullie zoveel bedenken om het haar naar de zin te maken, ze ziet er nu al beter uit. Hopelijk gaat ze het ook goed doen op hooi, krijgt ze dan nog haar Seniores en grasmix erbij? Lekker blijven updaten hoor, ik heb een zwak voor d'r.
Hier nog een meelezer vanaf het begin. Wat is ze opgeknapt! Echt super wat je voor het beestje doet. Ga zo door
linnnh
Geplaatst: 23-09-15 12:07
1000 maal respect TS Heb al je berichten in het topic doorgelezen en vind het zo onwijs goed wat je voor dik arme beestje hebt gedaan en nog steeds doet!
In de laatste foto vind ik heel duidelijk zichtbaar dat ze weer happy is! Ze heeft niet meer de doffe uitstraling die ze in het begin had!
Hihi.. ik moest vanmorgen wel erg lachen om Bambi hoor Wen! Ze stond heerlijk te slobberen uit haar bak met SP denk ik? Het zat letterlijk tot boven haar ogen Ze staat als een heerlijke prinses met echt ruim ruim ruim voldoende te eten!! Echt wauw hoe jullie voor haar zorgen
Oogjes lijken wel weer iets te ontsteken, maar goed in de gaten houden.
Het gene ik nu het lastigst vind, is haar "verlatingsangst" / kleefgedrag. Ze zit ontzettend aan mij vast. (Aan de geen die met haar bezig is, ik heb niet de illusie dat ze het alleen bij mij doet). Ze trekt 0,0 naar andere paarden. Vind dit heel lastig, en haar nog niet in goed genoege doen om er wat aan te doen. Lastig lastig...
Wie weet dat dat nu wat minder wordt, nu ze bij het clubje staat.. Kan het niet zo zijn dat ze de mens gekoppeld heeft aan eten? Iets dat ze echt dringend nodig had en waar de mens voor gezorgd heeft? Ik zou het even de tijd geven nu ze bij de anderen staat.
tine10
Geplaatst: 24-09-15 20:53
Als tip tegen de teruggekomen ontstoken ogen: mijn Welshje heeft daar ook heel snel last van. Zodra de zon schijnt (of dat nu zomer is of hartje winter) krijgt hij een vliegenmasker op. Dan is er niets aan de hand en blijft het mooi droog. Maar als ik dat een dag niet doe, heeft hij gelijk weer een loopoog.
Hopelijk heb je hier wat aan.
En die wond is keurig opgeknapt zeg. Vwb dat kleven denk ik dat Suusenmalvin gelijk heeft.
Heb je al uitslag van de cushing test? Mijn cushinger heeft snel ontstoken ogen en voor de medicatie nog sneller. Moet ook vaak vliegennetje om, dat helpt wel. Maar die heb ik nu af met al die regen.