Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb er opzich ook geen haast bij, ik zit straks doordeweeks toch weer op kamers maartoch.. zou zo leuk zijn haha
Luna is een erg knap meisje zeg! Ik herken de buik van mijn eigen shetmerrie
Alleen staat mijn meisje sinds een maand of 3 op een zandpaddock en ze is al wel heel wat kilootjes lichter. Kiekeboefje schreef:Hè wat leuk, ik ga jullie volgenLuna is een erg knap meisje zeg! Ik herken de buik van mijn eigen shetmerrie
Alleen staat mijn meisje sinds een maand of 3 op een zandpaddock en ze is al wel heel wat kilootjes lichter.
Luna krijgt ook echt nauwelijks gras, het is grotendeels zand en straat waar ze op staat maar ik zie geen verschil tussen wel op (een beetje) gras staan of op zand, ze blijft een hangbuikzwijntje
Maar dat geeft niks

mooie singel, zit er ook bont in de binnenkant?
Ik denk dat ik de lamoenen nog wel zwart ga verven, vind het zo wel érg rood en de verf is daar ook aan het afbladderen. Maar dat is een 'zorg' voor later.
Luna vond het vooral stom dat ze weer op de foto moest, ze ging liever eten
Haar luie dagen zijn binnenkort over
Daarna eerst een band erachter en dat deed ze goed! Stukje door de wei, stukje over het erf. Toen toch maar de kar erachter, want inmiddels luisterde ze weer goed en was ze relaxed !

Ze vond het zwaar, maar ze deed het toch maar. Ze zal nu wel aan het slapen zijn
Brave, lieve pony 
We doen het rustig aan met de sulky, maar ze doet het echt heel erg goed! Trotse bazin hierzo