Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik had wat los gedraafd, dacht ga alvast galopperen, misschien iets te vroeg met al die wind. Al voelde hij niet fris aan. Hij sprong super netjes aan, ikke helemaal blij
en toen ging hij bol. Dus koppie omhoog getrokken en gelukkig was Hubs er ook en die riep al, schop hem goed vooruit. Dus dat gedaan en twee rondjes bol en soms wat meer af
rond gereden en toen was meneer weer super braaf en ook nog heerlijk rondje buiten gereden en goed gedraafd op het zandpad. Heerlijk.
Witoto schreef:Ik zal even van afwezigheid schitteren.
Broer is met spoed opgenomen in de Kliniek in Utrecht mbt koliek. Darm zat om zijn milt en nier heen. Hij moet sowieso een paar dagen blijven. Darm is gelukkig er weer vanaf, maar zitten nog vol met oude mest. Het wordt dus nog echt spannend. Maak me echt druk om mijn vriendje, da was al bang dat hij mogelijk de rit naar Utrecht niet zou redden. Gelukkig heeft de stal eigenaresse super gehandeld en hem opgeladen en zijn we naar Utrecht gereden.
hopelijk gaat het snel weer beter! Witoto schreef:Ik zal even van afwezigheid schitteren.
Broer is met spoed opgenomen in de Kliniek in Utrecht mbt koliek. Darm zat om zijn milt en nier heen. Hij moet sowieso een paar dagen blijven. Darm is gelukkig er weer vanaf, maar zitten nog vol met oude mest. Het wordt dus nog echt spannend. Maak me echt druk om mijn vriendje, da was al bang dat hij mogelijk de rit naar Utrecht niet zou redden. Gelukkig heeft de stal eigenaresse super gehandeld en hem opgeladen en zijn we naar Utrecht gereden.
Witoto schreef:Ik zal even van afwezigheid schitteren.
Hopelijk herstelt hij vlug weer volledig