Ja zo reageert ze er het beste op. Lager vindt ze niet fijn en na overleg met verschillende mensen die ervaring hebben met bitloze optoming weet ik nu ook dat het geen kwaad kan dat hij zo hoog zit, dus is het voor ons prima zo .
KarinvdM
Geplaatst: 28-02-14 22:36
Ik heb geleerd dat hij lager moet en als ik iemand zo in de ring krijg plaats ik daar ook een opmerking over. Soms weet men niet hoe het 'hoort' en doet men maar wat.
Wat een mooie schimmels komen er allemaal voorbij! Ik hou ook errug van schimmels en bij ons volgende paard ga ik net zo lang door tot er eentje ons uitzoekt! Hiervoor zijn we namelijk uitgekozen door een vos en een donkerbruine, hele leuke lieve paarden, geen kwaad woord over ze, maar ja geen schimmels..... Want schimmels......Ik hou d'r van!
aniquegraaf
Geplaatst: 02-03-14 19:06
Mijn schimmel is nog zo donker. Ben benieuwd hoe die er over een paar jaar uit zal zien.
Super gaaf!! Hopen dat er maar mooie veulens uit komen!!!
ik zou ook graag een veulen willen van mijn schimmeltje
Duijfje
Geplaatst: 08-03-14 00:24
We zijn nog geen sport team, maar mijn "lelijke" Knappe schimpie Cart mag er vast tussen Hier zat ik er de 2e keer op.. Dus ik kan er voor sommige opzitten als een zoutzak.