Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pletje123 schreef:Ik vind haar aftekeningen erg leukverder kan ik er weinig zinnigs van zeggen.aangezien de foto dat haast onmogelijk maakt
tanjaatjuhh schreef:[ Afbeelding ]
Ga misschien deze 2,5 jarige merrie verkopen. Wat vinden jullie van haar?
Op deze foto had ik haar eens een klein zadeltje op gelegd / licht wintec zadeltje. Maar met 35 graden zweette ze er zo van terwijl ze alleen even gestapt had![]()
Oldenburger papier maar vader Kwpn hengst Michael ( Zeus x Nimmerdor )
Nicole schreef:Mijn zoektocht gaat weer verderhad hij ook wel 2.5 week eerder mogen zeggen voordat we 400km reden en verliefd werd.. 15.000 vind ik iets te veel van het goede...
Iemand die nog een stal kent waar net de 2.5 jarige hengsten naar binnen gepakt zijn? Liefst een kleiner maatje (1.61 tot 1.66) mooie kop en veel front..
Seven schreef:Waarom zet je geen advertentie op sh en mp nicole beschrijf wat je zoekt en kijk wat er uit komt
Pion schreef:Nicole schreef:Mijn zoektocht gaat weer verderhad hij ook wel 2.5 week eerder mogen zeggen voordat we 400km reden en verliefd werd.. 15.000 vind ik iets te veel van het goede...
Iemand die nog een stal kent waar net de 2.5 jarige hengsten naar binnen gepakt zijn? Liefst een kleiner maatje (1.61 tot 1.66) mooie kop en veel front..
Ik lees nog steeds mee hoor, maar ben druk met school bezig
Om even hier op te reageren:
roos-stables heeft fijne dieren, vaak wel al onder het zadel.
Echter staat niet alles op de site, en hij fokt/haalt zn dieren toch ergens vandaan.![]()
Geloof ik ook behoorlijk wat connectie's.
Misschien weet hij wat.
Jeetje tita, dat is schrikken!
Johnnydepony schreef:Voor mij goed zat! Is tevens ster met 2x 80 pnt en prok.
Kaja waar ? Was er iemand wezen kijken?