Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pletje123 schreef:Er was hier toch ook iemand op zoek naar een pony?
Ik heb (helaas) net te horen gekregen dat het meisje wat bij ons rijdt wil stoppen met de pony. Daarom biedt ik dit super gave dier aan:
http://www.bokt.nl/markt/ad/68463/eerli ... -pony-ruin
Het lijkt wel uitverkoop hier
Iris__Bennie schreef:Iemand van jullie bekend met deze advertentie?
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/58 ... ind=2&fs=1
x_Quinta_x schreef:Dat is inderdaad vuil spel jury. Waarom was die niet goedgekeurd?
Trouwens een 'story of my life'
Enkele jaren terug paardje gaan kijken, was er helemaal weg van, al mijn spaarcenten bij elkaar gescharreld, voor keuring had ik geen geld meer maar de verkopers zeiden dat ie blaakte van de gezondheid. En een paar jaar later is je paard plots wedstrijdongeschikt.
Domdomdom ja maar dit keer laat ik me niet meer vangen!
Want ik tegenwoordig ook zo smerig vind is dat een paard met een verrotte rug wel gewoon door de keuring kan komen. Dan betaal je in feite voor een goed gezond paard en kan hij nog dikke arthrose hebben.
x_Quinta_x schreef:Dat is inderdaad vuil spel jury. Waarom was die niet goedgekeurd?
Enkele jaren terug paardje gaan kijken, was er helemaal weg van, al mijn spaarcenten bij elkaar gescharreld, voor keuring had ik geen geld meer maar de verkopers zeiden dat ie blaakte van de gezondheid. En een paar jaar later is je paard plots wedstrijdongeschikt.
Want ik tegenwoordig ook zo smerig vind is dat een paard met een verrotte rug wel gewoon door de keuring kan komen. Dan betaal je in feite voor een goed gezond paard en kan hij nog dikke arthrose hebben.
Dees schreef:x_Quinta_x schreef:Dat is inderdaad vuil spel jury. Waarom was die niet goedgekeurd?
Een paar jaar later...
Dan ben je niet bedrogen hoor. Dan heb je gewoon pech gehad. Als je op grond daarvan nog met de vinger naar de verkoper wijst, ben je niet goed wijs.