Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik heb geen zin om mensen te krijgen die vervolgens zeggen dat ze een bewegingswonder zochten. Daarom heb ik het wel vermeld, zodat die mensen al niet reageren.
Dees, ik wil inderdaad alle bezichtigingen zoveel mogelijk uit elkaar plannen, maar ik zou het als koper vervelend vinden als ik pas na een paar weken zou kunnen komen.
Met deze prijs hoop ik mensen aan te spreken die niet per se een geweldige beweger willen hebben. Met 6k verwacht men dat bijv in dit topic al veel meer.
_Lorette_ schreef:Ik heb binnen een dag al 8 aanvragen voor een bezichtiging staan, waarvan ik nu de helft heb ingepland. Ik vind het wel veel, hoor. Mijn paard is heel braaf, maar zal hier niet fijner van worden.Nu wil ik het wel een beetje uit elkaar plannen, zodat hij tussendoor nog wat rust heeft, maar het wordt ook lastig om te zeggen: "Over een maand kan je komen kijken!" En ik wil niet meer dan 1 bezichtiging per dag. Ik heb hem zelf gekocht toen hij die dag al 3 keer was gereden en ik vond hem toen enorm mat en sloom. Achteraf geen wonder. 2e keer kijken was hij prima. Vandaar dat ik hem dat niet nog eens wil aandoen. En wij zijn druk met verbouwen, dus ik wil graag nog een stukje dag overhouden om aan de slag te gaan. Maar daardoor ben ik wel een paar weken zoet om alleen de mensen die gisteren contact op hebben genomen te laten komen!
Ook heb ik nu al meerdere reacties gekregen met de vraag waarom mijn paard zo goedkoop is. Ik vind de prijs goed, maar blijkbaar wekt het bij sommige mensen toch achterdocht. Al zal dat meer liggen aan enkele paarden waar veel teveel voor wordt gevraagd.
Ik ben selectief en probeer alleen de mensen te laten komen die via mail of telefoon een goede match met hem zouden kunnen zijn, maar dat is niet altijd goed in te schatten.
Hoe lossen de verkopers in dit topic dit op?