Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Batlow schreef:Ik zoek eigenlijk iets rond de 2/3 jaar onbeleerd. Zodat ik eerst geruime tijd een band kan opbouwen en dan pas zadelmak maken. Ik heb geen verstand van zadelmak maken, daarom zoek ik een leuk niet al te duur paardje, omdat ik meer wil besteden aan de training ed dan het paard zelf, omdat ik denk dat dat je daar iets heel goed uit kan krijgen! Heb er ontzettend lang over nagedacht en ik denk dat dit het wordt!
Batlow schreef:Ik zoek eigenlijk iets rond de 2/3 jaar onbeleerd. Zodat ik eerst geruime tijd een band kan opbouwen en dan pas zadelmak maken. Ik heb geen verstand van zadelmak maken, daarom zoek ik een leuk niet al te duur paardje, omdat ik meer wil besteden aan de training ed dan het paard zelf, omdat ik denk dat dat je daar iets heel goed uit kan krijgen! Heb er ontzettend lang over nagedacht en ik denk dat dit het wordt!
Batlow schreef:Maar ik ga dat ook niet alleen doen, dat is zeker niet te bedoeling... natuurlijk continu professionele hulp maar ik wil er wel altijd bij zijn en ik wil er graag mee helpen. Het is niet dat ik hem 4 weken weg stuur, dat wil ik niet want ik wil er graag bij zijn en oog op hebben!
Romanoff schreef:Je kan ook een niet stik brave al beleerde kopen hoor!
Even zadelmak maken, alla.. Maar het doorrijden daar gaat zoveel tijd inzitten & dan vind ik dat je daar zeer goede begeleiding bij moet hebben, zeker als dit je eerste word!
Ik heb meerdere beleerd, maar nu met mn eigen jonge paard rijd ik eigenlijk alleen met mn instructrice erbij!