Ilsemarie schreef:Wat fijn Seven zo'n stal! Is inderdaad mooi als er zoveel passie en liefde in de dieren zit. En heel mooi als ze zo'n mooie lange lijn op stal hebben!
@cath: als die van de advertentie je wat lijkt... waarom dan niet eerst daar kijken? En als het niks is kan je altijd nog naar spanje, scheelt je een hoop geld als je hier slaagt natuurlijk.
Ik heb Arjen niet verzekerd, wij hebben een apart potje voor dierenarts kosten. Hond/kat/etc hebben we ook niet verzekerd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook nooit zo in verdiept hebt. Zodra ik paard en verzekering hoor denk ik direct aan "terugkopen van de verzekering" en "hij is toch in de handel beland" en zulke ellende. Maar echt erin verdiept heb ik me niet.
Mijn kanjer is vandaag 4 geworden! Inmiddels alweer bijna 3 maanden van mij[ITP] Hieperdepiep hoera, Arjen 4 jaar!
Omdat ik ook al afgesproken heb om bij haar een paard te kopen.
Ze is ook druk voor mij aan het zoeken en het is de vorige keer erg goed bevallen want ze wist precies wat bij mij paste.
Daarbij was het erg fijn om meerdere paarden daar te rijden en te zien. Aangezien er in Nederland gewoon niet veel keuze is voor mijn eisenlijst dan.
En als ik toch mag kiezen heeft bruin of zwart mijn voorkeur.