Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Franka1986 schreef:@ Lindahertha... aah herkenbaar dat kan die van mij ook nog weleens doendan draai ze zich om en ze is niet meer te houden. Moet wel zeggen dat dit periodes zijn dus ze doet het niet altijd. Maar dan nog is het vervelend want je weet in je achterhoofd dat ze het zo weer in der koppie kan halen. Daarom ben ik ook op zoek naar iemand gegaan die mij met zulk soort dingen kan helpen. Het heeft namelijk gewoon met respect te maken
... Het grappige is dat ik weleens met haar ga wandelen en dat ik haar losgooi in een openveld dan gaat ze braaf grazen en enkele minuten later kan ik haar zonder problemen gewoon weer pakken
![]()
Gister had ik een klein wandelingetje gemaakt ze was ontzettend braaf... Alleen toen we bijna terug op stal waren kwamen we een auto tegen die ging parkeren en toen kwam er toch zo maar een mens uit!! WEETJE HOE ENG!! Mijn maflinger stond dus weer even te stuiteren en daar houw ik toch zooo niet van (gelukkig is de hengstenketting op dat moment mijn grootste vriend) Ik denk dan ook stel je voor als ik er op zat weetje hoe eng
rumay schreef:lindahertha jouw paard heeft je goed afgericht helaas en ik kan me je gevoel bij alles goed voorstellen.
Juist door hem te laten eten wordt hij lastiger en vervelender misschien een keer samen met iemand gaan wandelen en niet meer toestaan te eten, dit moet je wel een tijdje volhouden anders vervalt hij is hetzelfde gedrag, de mijne wilde vroeger ook wel eens een hap nemen en rukte zich bijna los tot ik het echt zat was en tijdens de wandeling ging ik vragen op mij te letten en waar mogelijk ineens een draai in te zetten enz.
Na 2 maanden was het graasgedrag over en kon ik weer normaal wandelen en nu hoef ik alleen maar nee te zeggen.
.
binky schreef:Dat shetje agossie wat een lievieWeet zeker dat ik daar niet bang voor zou zijn ,denk eerder dat het andersom zou zijn want ik zou hem doodknuffelen hahahaha