Ex-Penny Misdadigers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:19

komt me zo bekend voor.. ik schaam me ook voor dingen die ik deed toen ik 8-12 was, inmiddels 17 en verstandig gelukkig
toen de weg bij ons was opengebroken het was een lang zandpad naast de snelweg zonder vangrail ofzo en ik en me vriendin als een gek racen met autos die met 120 km voorbij vlogen met volle galop zonder zadel door dorpstraten racen en nu denk ik bij mezelf dat dat ooit goedgekomen is en dat mijn pony (inmiddels met pensioen na succesvolle ponyrennen) er heel vanaf is gekomen. rijden over bouwplaatsen wat eindigde in 2 ponys tot aan hun buik in de modder. van een zandberg naar beneden rijden wat een hoog fiaduct moest worden en uit eindelijk in de sloot belanden omdat we glijdent naar beneden gingen. met gekke zelf geknutselde hoofdstellen en zadels/dekjes spaanse ruiters nadoen gelukkig worden de meeste wel verstandig. ik kan ook wel lachen om sommige acties maar ook wel een beetje beschamend :o

Wieke

Re: Ex-Penny Misdadigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:41

ik ben niet verder gekomen dan paarden bij het hek een pluk gras of een appel te geven en te aaien..
wel heel leuk om al die verhalen hier te lezen.
zo kom je echt erge dingen tegen:P

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:45

@Rapida, en wat vonden je ouders daar dan van? Het is vast wel een keer bovenwater gekomen.. ;-)

Wij hadden gelukkig een dijk vlakbij.. Ook daar in volle rengalop overheen natuurlijk! Het kon/kan me niet hard genoeg gaan }> Geen verkeer te zien, maar als ponylief gestruikeld zou zijn zouden we samen 10 meter naar beneden gerold zijn.. Denk ik liever niet overna..

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:04

tot nu toe heb ik nog niets ergs gedaan, en ik neem aan dat dat ook zo blijft. :)

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:56

oh ik herinner me iets!
ik was vroeger in mijn penny tijd een keer een ondergrondse hut aan het rand van het bos aan het maken.
avonden lang met een schep aan het graven geweest naast een weiland met een fries.
die stond daar helemaal alleen en wijdachten dat die mishandeld werd.
dus we wouden hem meenemen.
we waren heel bang dat we betrapt werden dus 1 ging heel voorzichtig naar die fries en zou hem proberen naar het hek te krijgen die het bos in ging bij onze hut. paard durfde alleen neit verder en nmisschien maar goed ook. anders hadden we hem ook nog echt meegenomen. :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:18

ik en mijn vriendin hadden vroeger echt namen aan onze fietsen gegeven. en dan gingen we elke dag naar school met onze paarden :'). mijn paard heette(origineel en creatief bedacht:') sparta :p). en die van mijn vriendin was anders maar die ben ik vergeten, iig ook een fietsmerk..

deden jullie ook als je in de auto zat, dat je dan in gedachte meerijd op een paard door de berm? ik deed dat vroeger altijd :'). vangrails springen enzo. en over de vluchtstrook, kon allemaal.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:10

PocoGaucha schreef:
ik en mijn vriendin hadden vroeger echt namen aan onze fietsen gegeven. en dan gingen we elke dag naar school met onze paarden :'). mijn paard heette(origineel en creatief bedacht:') sparta :p). en die van mijn vriendin was anders maar die ben ik vergeten, iig ook een fietsmerk..

deden jullie ook als je in de auto zat, dat je dan in gedachte meerijd op een paard door de berm? ik deed dat vroeger altijd :'). vangrails springen enzo. en over de vluchtstrook, kon allemaal.

Haha ja hier ook iemand. Over de breedste slootjes en hoge hekken := deed het trouwens ook altijd in de trein!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:47

PocoGaucha schreef:

Het dikke, te herkenbaar :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:23

PocoGaucha schreef:

nog steeds wel eens :o

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:27

ow en ik doe nu aan roeien!
denk ik altijd dat er een paard het water in komt galopperen en dat ik die dan moet redden _O-

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:05

Hahha , ik zit nog op me fiets hoor , klak klak . KOM OP PAARDJE :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:08

hahaha ik nu ook nog hoor,
Als ik over een hobbel moet, of van een stoepje af met de fiets, ga ik ook altijd in de verlichte zit, en 'Beloon' ik m'n paardje even met een schouderklopje. :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:09

hahaha herkenbaar :') Of als je een bult af gaat ga je in ren galop ofzo en je moedigt je 'paard' dan aan haha :')

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:14

Mijn ergste misdaad is wel vragen om te wandelen met een shet om er vervolgens als de shet zat te grazen er een paar seconden op te zitten om er vervolgens weer af te springen wegens schuldgevoel. :')

maud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:23

Bij ons in de buurt stonden de kermispony's vaak in de wei, met vriendinnetjes hebben wij daar heel veel stiekum paardgereden, alle pony's kregen een naam en werden geborsteld enz.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:26

Ik was geloof ik een hele schattige pennyster..
Altijd onder toeziend oog van mijn ervaren zus.
Wel heb ik een keer mijn shetlander gelongeerd aan een halstertouw, toen was ik zeven..

milja78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:32

marijepagter schreef:
Citaat:
Wat, dromen over een eigen paard of je fiets adoreren? :')

doen alsof je fiets een paard is :o mensen kijken me dan echt raar aan hoor, haha

haha ja gek he marije :=

Snorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:35

Heb nooit iets 'ergs' gedaan geloof ik, niet wat ik me kan herinneren in ieder geval. Kan me wel dingen herinneren waarvan je er achteraf niet over na wilt denken wat er had kunnen gebeuren. :+ Gelukkig nooit iets gebeurd.. Geloofde er wel altijd heilig in dat ik zwarte hengsten kon temmen enzo. :+

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:48

Ik heb echt nooit iets gedaan!
Ergste was wei in lopen en pony's aaien, maar had echt niet het lef erop te gaan zitten :P

Haha ik dacht dat ik de enige was die deed alsof er naast de auto een paardje meegaloppeerd :')

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 16:20

EliseBrouwer schreef:
@Rapida, en wat vonden je ouders daar dan van? Het is vast wel een keer bovenwater gekomen.. ;-)

Wij hadden gelukkig een dijk vlakbij.. Ook daar in volle rengalop overheen natuurlijk! Het kon/kan me niet hard genoeg gaan }> Geen verkeer te zien, maar als ponylief gestruikeld zou zijn zouden we samen 10 meter naar beneden gerold zijn.. Denk ik liever niet overna..

mijn ouders waren er niet blij mee! goed op me kop gehad wat ik nu ook wel begrijp als mijn kind het zou doen zou ik ook even goed boos zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:04

Ja als volwassene begrijp je beter waarom je ouders zo bang waren, helemaal als je zelf kienders hebt :j

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:08

PocoGaucha schreef:

Ja! Mijn broertje en ik deden ook alsof onze fietsen paarden waren en gingen dan ook 'de paarden wassen' en zo.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:01

ik weet weer iets,
vroeger.

- ik verzorgde een 3 jarige haflingerhengst , ik vond dat natuurlijk hardsttikke cool
en ik ging die pony wel ff longeren,
dus ik , helemaal vol zelfvertrouwen natuurlijk , die hengst gaan longeren , maar hij wilde
me trappen ik hem erop geven met de zweep }> , hij komt op me af om me aan te vallen , ik een tik op de neus , en hard :oo pony achteruit .

zo dat was weer een dagje geslaagd longeren +:)+
pony heeft me erna nooit meer getrapt of gebeten :')

helaas werd hij een paar weken later verkocht , omdat hij tegen de eigenaar
agresief was , trapte en beet , en de eigenaar zich afvragen waarom hij dat bij mij niet deed :=

lang leven mijn zelfvertrouwen ,het had anders heel erg kunnen aflopen :D
ik was toen 9 of 10 :+

- daarvoor nog , ik was bij iemand op bezoek , en daarnaast stonden paarden , 3 jonge
paarden , ik daarbij in de wei , en och wat waren ze lief ( en ja ik had toen al dat zelfvertrouwn :D )
toen 1e hoef laten optaillen , ging goed , toen mijn broertje van 3 erbij halenn , pakt opeen een paard mijn broetje bij zijn trui op en laat hem weer vallen , mijn broertje vond het krappig , ik was geschrokken , komt de eigenaar , die vraagd of ik die paarden + nog een paar andere zou verzorgen , ik zij nee , niet alleen omdat ik er zo van geschrokken was , maar ook omdat ik er al 7 had _O-
(heb doordat ik er zovel had en er nu nog 4 heb wel een goede naam bij de paardenmensen in de buurt opgewouwd ik heb me a, vanalles geregeld , ik ga zo bv over 1 of 2 met een z-dressuurpaard oefenen ( is nu nog een maatje te groot voor mij ) en mag van mensen als ik zin heb de bak gratis gebruiken enzo. maar een nadeel vind ik als ik weer verzorgpaarden aangeboden krijg ( of paarden die ik gratis mag hebben ) en moet zeggen at ik er geen tijd voor heb :( )

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 15:43

Mijn hemel, wat een draken in dit topic.
Als eigenaar of ouder zijnde zou ik jullie toch flink te grazen nemen... :\
Andermans spullen slopen of stelen uit pure jaloezie.. ( :r ) op andermans paard kruipen, en zomaar knippen..
En nog veel meer.
Blij dat ik nooit zo'n rotzak geweest ben.

Om sommige verhalen heb ik wel enórm moeten lachen. :D

OsMo schreef:
Een latere actie was mijn vader wel echt boos om, toen wilde ik Ulco gaan wassen en had ik de waterslang zo over de box rand gedaan en de kraan aan gedaan.
Hele box nat en paard onder het schuim :o ik wist alleen niet hoe ik het af moest maken :') .

Dit zie ik helemaal voor me. :')

editje: fietsenverhaal komt me bekend voor.
Mijn fiets was een paard, mijn moeders auto was een paard, mijn skippybal was een paard, ik gebruikte mijn buurmeisjes met springtouw als paard...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 20:49

Vandaag met mijn stalen ros op buitenrit geweest...was hard werken hoor, hij wilde geen stelling nemen en lengtebuiging was ook verre van mogelijk...moest hem soms letterlijk vooruit trappen.... _O- _O- _O- _O-

Op me 36 ste kan ik nog behoorlijk penny zijn....it's all just a fantasy :')