Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus die is terug gebracht. 11 Juli heb ik een paard laten keuren maar helaas spat achter en dus afgekeurd voor de sport..... Dus maar weer verder zoeken. Nu eerst 1 augustus een weekje op trainingsweek. Helaas dus nog even zonder paard. Maar daarna weer lekker verder zoeken.
Lauste schreef:Nee weet ik, maar ik ging even in op het feit dat ikke het erover had dat je kopers ook niet altijd kunt vertrouwen.
EllaBellaah schreef:Moet ik lid zijn van het knhs als ik het paspoort van Ferro wil opsturen om hem te wijzigen? Weet iemand waar ik hem precies heen moet sturen want ik heb 2 verschillende adressen, eentje met gewone straatnaam en de andere met een postbus
Lauste schreef:EllaBellaah schreef:Moet ik lid zijn van het knhs als ik het paspoort van Ferro wil opsturen om hem te wijzigen? Weet iemand waar ik hem precies heen moet sturen want ik heb 2 verschillende adressen, eentje met gewone straatnaam en de andere met een postbus
Wat bedoel je met wijzigen? Op je naam laten zetten?
Want in dat geval hoef je geen lid te zijn, maar krijg je gewoon geen korting als je geen lid bent.

ikke schreef:Lauste schreef:Nee weet ik, maar ik ging even in op het feit dat ikke het erover had dat je kopers ook niet altijd kunt vertrouwen.
Dus waarom zou ik als verkoper er dan maar op moeten vertrouwen dat die keuring correct wordt uitgevoerd?
Als ik hier dan lees dat er mensen 6 - 7 paarden af laten keuren voordat ze er eindelijk eentje hebben gevonden die de goedkeuring van zowel koper als DA kan wegdragen, dan vraag ik me wel af of koper daar kijkt waar te vinden is wat ie zoekt.
Volgens jullie opvatting heb je dan dus wel 6 - 7 verkopers op kosten gejaagd doordat je als koper niet weet wat je zoekt! Lekkere mentaliteit..........
studiemiep schreef:@Twilight gefeliciteerd met je nieuwe paard (hopelijk heb je niet de hoofdprijs voor zo'n jong dier met een kleine bemerking betaald)
Twilight1 schreef:vind dit geen bemerking want hij heeft gewoon een 1 gekregen,
Twilight1 schreef:alles was goed ook dat cesambeentje (uiteindelijk een 2/3 geworden)
Lauste schreef:Twilight1 schreef:vind dit geen bemerking want hij heeft gewoon een 1 gekregen,
Huh? Maar hier zeg je dat hij een 2/3 had gekregen:Twilight1 schreef:alles was goed ook dat cesambeentje (uiteindelijk een 2/3 geworden)