Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JessicaD88 schreef:Dat is toch niet verschijten? Denk je nou echt dat je paard het wat uitmaakt waar hij zn voer krijgt? Die is happy als ie genoeg aandacht, beweging, vriendjes, eten en drinken heeft. En jij leeft waarschijnlijk een stuk langer dan je paard dus afscheid komt ooit toch een keer. Dan is het toch prettig als je genoeg geld hebt om een ander paardje te kopen, daar krijg je ook weer een band mee.
_rosita_ schreef:JessicaD88 schreef:Dat is toch niet verschijten? Denk je nou echt dat je paard het wat uitmaakt waar hij zn voer krijgt? Die is happy als ie genoeg aandacht, beweging, vriendjes, eten en drinken heeft. En jij leeft waarschijnlijk een stuk langer dan je paard dus afscheid komt ooit toch een keer. Dan is het toch prettig als je genoeg geld hebt om een ander paardje te kopen, daar krijg je ook weer een band mee.
Afscheid komt idd een keer, dat klopt. Neemt niet weg dat ik dan graag zelf het afscheid neem op het moment dat het niet meer anders is.
Tot die tijd heb ik mijn dieren gekocht als maatjes. Een maatje trap ik de deur niet uit voor een paar luttele rotcenten.
Mijn dieren zijn me vele malen meer waard.
Ik hoef geen ander paard, ik ruil mijn maatje niet in voor een ander, omdat ik daar toevallig geld voor heb. Ik hóef geen band met een ander dier, ik heb mijn vriendjes in de wei staan en de band daarmee is voldoende...
Ik zou doodongelukkig zijn met een miljoen, waarvoor ik een huis met grond zou kopen en dan dagelijks geconfronteerd zou worden met het feit dat ik mijn lieve schatten daarvoor verkocht zou hebben. Dan ben ik liever gelukkig mét mijn dieren, dan ongelukkig zonder mijn dieren en met een miljoen in the pocket