Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nadiavoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 20:46

Hallo, Ik ga in december een pas de deux rijden, op het thema nederland oranje de kur moet 4 a 5 min duren welke muziek zou hier leuk bij zijn?

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:32

laauraax

Re: [centraal] Pas de Deux / Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:55

Heeft iemand hier misschien nog een andere leuke mix? Vind het leuk als je eerst hele rustige muziek hoort, en dan ineens een power liedje zoals in de tweede link hierboven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 00:39

Doe alsje- alsje- alsje- geen Pirates of the Caribbean. Dat is zo vreselijk uitgemolken :=

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:05

Hahaha waarom? Ik vind het wel leuk :Y) Wil deze week het liedje hebben zodat we een proefje kunnen maken en oefenen..

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:41

Ja, maar er zijn meer mensen die dat leuk vinden (of moet ik zeggen: meer mensen die Johnny Depp leuk vinden?). Dat is nou juist het punt...

Chivanah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 19:45

Ik ga meedoen met een verkleedparcour, ik mag zelf weten hoe ik ga maar moet wel springen dus niet al te los enzo ik ga wss op een fjord weten jullie iets?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:38

Er zijn zoveel mogelijkheden Chivanah. Maar het gaat om jou, dus je moet iets doen wat je zelf ook leuk vindt. Ik weet niet waar jouw interesses liggen, misschien kun je daar iets mee?

Chivanah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 20:00

Ik dacht zelf een beetje in de richting van mario ofzoiets of iets wat bekent is van tv enz. ik ben 15 dus moet wel een beetje bij mijn leeftijd passen :P (al gedraag ik me nog als 8 :+ := ) iets met films of games ofiets

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 12:21

Chivanah schreef:
Ik dacht zelf een beetje in de richting van mario ofzoiets of iets wat bekent is van tv enz. ik ben 15 dus moet wel een beetje bij mijn leeftijd passen :P (al gedraag ik me nog als 8 :+ := ) iets met films of games ofiets

hier wat ideeën:
- badman
- cat woman
- zorro :+
- mummie
- heks
- sinterklaas
- zwarte piet
- de kerstman
- rendier
- kerstboom
- vuurpijl
- oliebol :Y)
- smurf
- elfje
- link (uit de game)
- ridder
- jonkvrouw
- kat
- in pyjama
- dokter
- cowgirl
- cupido
- clown
- prinses (bv. peach)
verder kan ik even niks bedenken, je zou natuurlijk als piraat kunnen gaan maar dat wordt al zoveel gedaan dat je dan niet meer origineel bent..

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:42

Ik ga, samen met iemand anders, binnenkort ook voor de lol een pas de duex rijden. We hebben beide jonge pony's, dus het moet ongeveer B/L niveau worden. We hebben al de figuurtjes als gebroken lijn, door een s van hand veranderen, gwn van hand veranderen, rechts/linksomkeert, stukje wijken ed. Zijn er nog meer leuke figuurtjes/oefeningen die we zouden kunnen rijden..?

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:24

Ik heb een beetje dezelfde vraag als hierboven :)
Ik en mijn zusje willen mee gaan doen aan een pas de deux op muziek wedstrijd! Het is een officiële KNHS wedstrijd op L niveau, dus we moeten ons aan de regels houden!
We willen niet verkleed ofzo, en het hoeft niet in een bepaald thema.
Hebben jullie misschien nog ideeën qua muziek? Of een site waar ik kürmuziek kan downloaden? (Voor een kleine vergoeding mag)

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 14:13

Ik en een vriendin hebben over 2,5 week pas de deux. Over het thema twijfelen we alleen. We hebben een aantal waar we over nadenken zijn: hawai, zorro, james bond.

En dan had ik nog het idee om zo'n onesie te kopen. Zo'n goedkoop pak. Je hebt er heel veel van; aap, krokodil, tijger en gewoon normale kleuren.
Nu zag ik dat ze bij de primark ook een pak als aardbei hadden. Dit lijkt me heel grappig.

Maarja, wat voor muziek past daarbij?

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 14:13

En welk thema vinden jullie het leukst waar wij over nadenken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 14:14

Strawberry Swing haha.

Brinta12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:43

Hallo,

een vriendin en ik gaan over twee weken ook een pas de deux proef rijden. Er zijn al veel onderwerpen genoemd, maar ik kan verder niets bedenken... Wij zullen het liefste op het soort muziek gaan rijden dat volgens mij twee pagina's is genoemd, dus van die instrumentele, 'zware' muziek (zoals bijv. bij Lord of the Rings). Een thema die wij hierbij kunnen bedenken is iets van middeleeuwen o.i.d., maar wat voor kostuums kun je daar bedenken? En verder leek ons nog iets van Roodkapje en de boze wolf leuk of twee sprookjesprinsessen. Iemand verder nog ideeën? Wij rijden op een valkkleurige pony en een merens.

Anoniem

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:07

Game of thrones? Die muziek gebruiken en die kostuums?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 23:23

ik heb als soldaat gereden *\o/* wat we aanhebben is ook echte legerkleding haha!
Heb eventueel de muziek nog als iemand die wil, proef helaas niet meer wat die klopte niet :') (gemaakt in een 20x60 bak, moesten rijden in een 20x40 bak := )

Afbeelding

EDIT:
L_isaa schreef:
Hallo,

een vriendin en ik gaan over twee weken ook een pas de deux proef rijden. Er zijn al veel onderwerpen genoemd, maar ik kan verder niets bedenken... Wij zullen het liefste op het soort muziek gaan rijden dat volgens mij twee pagina's is genoemd, dus van die instrumentele, 'zware' muziek (zoals bijv. bij Lord of the Rings). Een thema die wij hierbij kunnen bedenken is iets van middeleeuwen o.i.d., maar wat voor kostuums kun je daar bedenken? En verder leek ons nog iets van Roodkapje en de boze wolf leuk of twee sprookjesprinsessen. Iemand verder nog ideeën? Wij rijden op een valkkleurige pony en een merens.

Nou bij deze ;)! dit is een Merens X Fries, en mijn partner was een haflinger (is niet echt valk, maar komt in de buurt := )! kan je foto in pb sturen van ons samen als je wilt, maar ga haar niet zomaar op bokt zetten :)

EDIT (alweer):
lees net dat er geen foto's gepost mogen worden, maar deze is even als voorbeeld om een idee te geven hoe het eruit ziet, mag dat wel? :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:54

Ik heb weer zin om kürmuziek te maken, de mensen die wat zoeken mogen me altijd pb'en :)
Zitten geen kosten aan verbonden, wel enkel mogelijk wanneer je een filmpje van de proef hebt of maakt.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:23

Wij hebben de 20e weer verkleedspringen op de manege, maar dit jaar is het een vrije thema.
Maar kan niks leuks bedenken en ben ook al 25 en dan kom je ook niet meer zo met alles aanzetten :P
Moet waarschijnlijk wat hoger springen (70/80 parcours), het mag niet los wapperen enzo en je moet een bodyprotector om wat het al een stuk lastiger maakt, iemand een idee voor mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:53

met bodyprotector, als ridder!! *\o/*

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 10:37

Hoi bokkers! /3

Binnenkort word er een ' pimp your pony' kerst editie georganiseerd bij ons op stal. Ik doe uiteraard mee, en het is de bedoeling je paard op pony zo mooi mogelijk te versieren in de kerst sfeer natuurlijk! Ik heb al een aantal ideeen, maar als je nog wat leuke originele ideeen hebt, laat ze dan al te graag achter bij de reacties!!

Groetjes Maxime & Starbucks :wave:

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:19

Ik heb gisteren kerstspringen gehad bij mijn vereniging.
Was verkleed als kerst elfje en als spaanse dame.
Mijn vader had lichtjes gemaakt in me dekjes.
Krijg heel veel leuk commentaar voor hoe ik eruit zag :D :D

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 12:16

Hallo iedereen,
ik heb zondag een wedstrijd en ga zelf verkleed als roodkapje.
iemand idee wat ik met m'n paard kan doen? Hoe maak ik daar een boze wolf van?
Het moet ook niet te ''groot'', want hij kan zich nogal aanstellen

iemand ideeën??