Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:geldt niet voor maandbladen (nog niet pas in 2011) maar voor internetaanbieders, sportschoolabonnement en mobiele aanbieders.
Een uitgeverij mag zelf zijn algemene voorwaarden opstellen en hanteren.
(artikel 6:537 sub M BW).Uiteraard mag u als uitgeverij via de algemene voorwaarden strengere eisen stellen aan het opzeggen, maar deze mogen niet onredelijk bezwarend zijn.
.
Westland schreef:@ Isabonny Dat kan toch niet ????
Via http://www.opzeggen.nu vind ik deze tekst:
'Ontvang iedere maand uw gratis Horsimo
U betaalt slechts een kleine bijdrage
in de verzend- en administratie kosten van € 14,95 per jaar
- Blijvend gratis
- Gratis af te halen aan de Kelvinring 44
in Alblasserdam. Zo bespaart u de verzendkosten.
- U kunt altijd opzeggen '
Ook bij de algemene voorwaarden zie ik dit staan:
Artikel 10. Dwingend recht
Indien een of meer bepalingen van de Leveringsvoorwaarden Titel of van enige andere overeenkomst tussen het Lid en de Uitgever in strijd wordt geacht met bepalingen van dwingend recht, zal de betreffende bepaling komen te vervallen en zal de Uitgever deze vervangen door een vervangende, rechtens toelaatbare bepaling die zoveel mogelijk aansluit bij de vervallen bepaling.
Ik neem aan dat dit betekent dat indien het lid Horsimo niet ontvangt volgens afspraak, de regels een beetje anders gaan worden, in het voordeel van het lid?????
. Als je verder klikt, dan zie je dat je voor Belgie en Spanje nu zelfs €99,95 moet betalen......die zijn helemaal gek geworden
!!