Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesRixt

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 21:42

Heb maakt mij helemaal niet uit! Als ik in rijkleren wil lopen dan doe ik dat en dan maakt het mij niet uit wat andere mensen daar van vinden, zolang ik me er maar prettig in/bij voel.

kirsten87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:48

Schaam me totaal niet in me rijkleding, (mischien soms naar een rot op merking van iemand)
Sommige mannen vinden het zelfs leuk staan bij een vrouw. Er zijn genoeg website`s op internet waar vrouwen inrijkleren tekijk worden gezet. http://www.horseshows.tk, http://www.rubberrijlaarzen.com enz

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:57

ik ga schaam me egt niet in me rijkleding, maar vlgns mij schamen de meeste paardenliefhebbers zich niet. wat boeit het nou dat jij in je paardrijkleding loopt en een jongen in zijn voetbalkleding. ieder zijn sport toch! :D
het enigste wat ik niet zou doen is in mijn paardrijkleding gaan shoppen, maar dat is vooral omdat het moeilijker is uit te doen, met die sokken over je broek :P

LadyRosaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 18:32

nee ook nooit gedaan zo goed dat ik weet :)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:31

Nee hoor, mij kan het echt niet schelen!
Alleen als ik met m'n paardrijlaarzen (die overigens nooit schoon zijn) nog even langs de kruidvat ga, dan heb ik toch liever m'n gympen aan :')

ERIK_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 15:50

ik schaam me totaal niet in mijn rijkleding.

de enigste keer dast ik mij er een beetje ongemakkelijk in voel is wanneer ik even een boodschapje moet doen. ik werk bij een supermarkt, het liefst zou ik dan naar een andere supermarkt gaan maar omdat ik bij de supermarkt waar ik werk 10% korting krijg ga ik toch liever daar heen.

en ookal weten mijn collega's dat ik paardrij. de meeste vinden het nog steeds een meide sport. en vaak ruikt het niet echt fris voor andere en ze denken dan al gauw dat je homo bent

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:49

Schaam me er niet echt voor, maar doe het liever niet, als ik naar de manege ga moet ik een stukje door een vervelende buurt fietsen, waar ik altijd k:ut opmerking krijg, van types die ik normaal liever negeer zegmaar :') . Door de stad zou ik nooit in mijn paardrijkleren lopen, hoe schoon ze ook zijn, kom te veel mensen tegen en tja, ik ben echt heel erg op mijn kleding met merken enz. :)

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:59

Ik schaam me er niet voor, mits ik er wel een beetje verzorgd uit zie.

Ook probeer ik er altijd voor te zorgen dat ik niet stink of heel vies ben geworden.

Vassilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 14:57

Ik voel me juist t meest op me gemak in mn paardrijoutfit! heerlijk toch..

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 15:52

kirsten87 schreef:
Schaam me totaal niet in me rijkleding, (mischien soms naar een rot op merking van iemand)
Sommige mannen vinden het zelfs leuk staan bij een vrouw. Er zijn genoeg website`s op internet waar vrouwen inrijkleren tekijk worden gezet. http://www.horseshows.tk, http://www.rubberrijlaarzen.com enz

Wat grappig zeg. Ik wist niet dat die websites bestonden. Zal de foto's straks ff beter bekijken ;)

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 00:32

Mij maakt het niet zoveel uit, ben vaak zat even een winkel etc. in gegaan met paardrijkleding. Ik voel me er ook verder niet ongemakkelijk bij :).

xIndyraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:23

Mij maakt het ook niuit :p
Ik ga zelfs na vrienden met men paardrij kleding als ik te lui ben om me om te kleden :)

Bellalover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:27

Tuurlijk niet, ik voel me stoer, haha. :P

Bobbie456

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:11

Ik vroeger altijd om me fiets: touwtje aan me stuur,deken over heel me fiets heen,cap op,zweepje in mijn hand,rij kleeding aan en met stoepkrijt een bak tekenen,en dan paardje spelen!! :o :+
jaja,en hoe vaak ik dan niet gevallen ben met die touwtjes aan me stuur!!! }:0

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:49

Ik heb me wel een keer geschaamd in de supermarkt toen ik me leren laarzen net had en ik was bezig met inlopen.. dat liep natuurlijk beroerd.. dus deed me best niet op te vallen maar ik liep gewoon als manke Nelis :P

En laatst had ik bruine paardrijkleren aan pastte heel leuk bij elkaar maar me FELROZE gympen had ik aan nou geen potje natuurlijk en ik had opdracht gekregen om wat te halen bij de supermarkt nadat ik naar mn poown was geweest..
En bedankt, vriendlief.. ;(

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:16

soms, alleen cap vind ik erger dan :P dat ik alleen kleren aanheb

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:19

Ik ga gewoon overal heen in de paardrijkleren! Voor mijn werk moet ik ook met de bus en met de trein, gewoon in de paardenkleren :D.

melhartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:22

niet als ik bij de paarden ben maar als ik er met school in moet lopen, dan zou ik liever in me normale kleren lopen..

naomi_jonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:03

Ik vind het niet erg om in mijn paardrijkleren te lopen. Als ik bijvoorbeeld smiddags naar paarden ga, en ik ben wakker doe ik gelijk mijn paardrijkleding aan. Als ik dan naar de supermarkt moet maakt dat me niks uit.

Meerreell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:09

Nee hoor, ik loop rusitg overal naar toe met me rijkleren aan.
Ik moest alleen 1x vanuit school (laatste 2 uur gym) naar de manege, dus heb me toen meteen omgekleed. Toen dacht ik wel; 'Eeuuuhh, oke snel lopen, want ik loop nu met mijn rijkleding door de school :')'

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:10

Soms wel, ik moet namelijk door de stad van Utrecht fietsen. Dan roepen ze ook dingen als 'Hé weer een skinny jeans!' & 'Mooie sokken!'. Kan der wel om lachen.

Nadine_Fabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:17

Heb er weinig problemen mee.. Woon zelf in de binnenstad,
uiteraard kunnen mensen het niet laten om even te hinniken }:0

Maar heb daar toch altijd wel een passend antwoord op terug :Y)
Natuurlijk loop ik soms toch liever met gympen aan als ik een winkel binnen stamp
met mijn bemodderde laarzen aan, ze nemen het me nu niet bepaald in dank af :+

Maar als ik buiten ben ben ik het al snel vergeten.. :o

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:20

"vroeger" vond ik het stoer om overal in mn paardrijkleding te lopen.
Nu kleed ik me toch echt om als ik naar de supermarkt ga... :+

Naamloos1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:43

Ik loop altijd het hele weekend (tenzij ik weg moet) in mijn paardrijkleren. 'S morgends moet ik mijn pony buiten zetten, ik moet mesten en rijden. Dat duurt al met al best lang en als ik tussendoor thuis ben kleed ik me niet om, eerlijk is eerlijk, het zit heerlijk :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:44

,aakt helemaal niets uit! Waarom zou ik me schamen? Ja oke als ze neit echt meer schoon zijn dan schaam ik met wel wat. Maar voor de rest nej hoor