randalinpony schreef:Yinari schreef:Sjee, jullie gaan hárd!
Misschien een ideetje om een grootschalige bokt-meeting op de zetten met een kundige jury die de omgang van ons bokkers met verschillende paarden beoordeeld? Dan weten we het tenminste zeker en kunnen we een onderschriftje maken met wat we zijn.
Ik ken wel veel nitwits
Hard ja, ben je even een dagje zelfverbannen van bokt (er moet ook nog gewerkt worden)![]()
en hup!
Ik ben ook wel voor zon keuring, maar ja, wie moet de jury zijn. Dat moeten dan toch wel echt paardenmensen zijn, it takes one to catch one....
Maar hoe komen we dan aan die paardenmensen voor de jury, die moeten ook eerst gekeurd worden....
Ik was trouwens niet van plan mijn onderschrift op te geven, ik ben veel tevredener met wat ik NIET ben.![]()
ik ben geen stuk vlees, ik wil niet gekeurd worden... ben ook geen mensenmens dus een grote boktmeeting zie ik helemaal niet zitten...
maar mbt de keuringen, waarom laat je de jury niet bestaan uit een groepje paarden?
Ik gebruik hier altijd 2 dames voor angstige ruiters, werkt perfect! De ene merrie verteld me precies waar de angsten liggen, de spanningspunten, wat de goede punten zijn en waar aan gewerkt moet worden. De andere merrie werkt vervolgens met de ruiter aan de problemen.
Dus voor zo'n keuring moet dat toch ook lukken met paarden, je hebt alleen duidelijke paarden nodig die mee willen werken en mensen die de paarden/hun lichaamstaal dan ook nog kunnen lezen...