Lauren haalt mij uit mijn schulp en geeft veel energie al beseft ze dat zelf niet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lauren haalt mij uit mijn schulp en geeft veel energie al beseft ze dat zelf niet.

nu staan ze allebei te grazen.
tot onze verbazing hebben de twee ruinen met voernijd dat niet naar elkaar. 
dus so far so good.
dus die zijn niet verloren.
en die lijken elkaar nog te kennen want Sam mag veel meer dan de andere paarden. 
van 25 graden naar 16 met wind en regen.
Maarja dikke pech.....
uiteindelijk had het ook niet veel uit gemaakt als ie er nu een week stond of nu. 

dit paard heeft zulke prachtige manen en staart maar die staart gaat dus ook even een werkje zijn de 1e keer. 
Yavanna schreef:Het is je gelukt, jij straalt altijd zoveel rust uit, dat voelen de paarden. Denk dat ze je daarom ook gelijk accepteren. Je forceert niet omdat het zo moet of omdat het zo hoort.
bijten en trappen mag niet. Nooit. Niet van Lauren en niet van mij maar je corrigeert haar wel anders dan Rêve.
Wilde haar met dit weer toch droog hebben want ze mag wat bijkomen na haar veulen. Dat ze geen energie verspilt. Maar zei ook al tegen Lauren: ‘heb haar eerst even geborsteld, als ik met borstel en al de stal uit gevlogen was moest ik niet met een deken af komen ook al kent ze dat.’ 
pien_2010 schreef:Mooie merrie en fijne update van Sam.

pmarena schreef:Leuk dier! Heeft een pre uitstraling...?

Mars schreef:Zo dat is zeker een plaatje van een merrie

)
en die heeft niet specifiek iets tegen mijn man die heeft iets tegen iedereen die een potentiële bedreiging is voor mij.
Yaico is echt een typische zij het ietwat enthousiaste Mechelse herder die zijn baas gekozen heeft…
Ayasha schreef:pmarena schreef:Oh nee!! Heeft je man nou 2 van die
heksendiva's om mee te dealen...?
Echt leuk van Sam en Joy![]()
![]()
Ik blijf er bij dat het iets uit zijn vorig leven is….
en krijgt het nu in drievoud terug