Ik heb de keuring staan voor komende dinsdag, dus maar duimen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denisesilver schreef:Maar Saul wil bij voorkeur fokken, dan is het toch logisch dat je niet voor een eczemer gaat
Raineri schreef:[ Afbeelding ]
Ze zeggen een goed paard heeft geen kleur. Maar ik zie er wel graag visueel appetijtelijk uit samen met mijn paard. Ik wil alleen kleuren dragen die ons beide staan. Chatgpt helpt me een handje met de juiste vachtkleur uitkiezen. Ik ben een soft summer kleur type. Een aantal kleuren zoals een hele oranje vos moet ik dan "vermijden".
Dat wordt advertentiefotos in chatgpt gooien dus
denisesilver schreef:En daar heb je per se chatgpt voor nodig?![]()
Saul, als je sowieso een kleintje voor de kinderen wilde nemen, kun je dat inderdaad doen. Je had nu altijd Welsh sectie B staan toch?
Change3x schreef:denisesilver schreef:Maar Saul wil bij voorkeur fokken, dan is het toch logisch dat je niet voor een eczemer gaat
Het gaat erom dat het zonde is om alle eczemers of kriebelgevoelige paarden bij voorbaat te laten staan.
Change3x schreef:denisesilver schreef:Maar Saul wil bij voorkeur fokken, dan is het toch logisch dat je niet voor een eczemer gaat
Het gaat erom dat het zonde is om alle eczemers of kriebelgevoelige paarden bij voorbaat te laten staan.
Mochten er hier mensen nog iets zoeken wat fantastisch werkt (tegen alle huidaandoeningen): Shapley’s Original MTG (plus)!
BloemBloem schreef:Daarbij is er een verband tussen eczemers en (long) luchtwegproblematiek, dat zou ik in je afweging toch ook zeker in je achterhoofd houden
Change3x schreef:BloemBloem schreef:Daarbij is er een verband tussen eczemers en (long) luchtwegproblematiek, dat zou ik in je afweging toch ook zeker in je achterhoofd houden
Er zijn aanwijzingen dat paarden met zomereczeem ook vaker luchtwegproblemen kunnen hebben, waarschijnlijk omdat ze allebei te maken hebben met een allergische gevoeligheid. Maar dat geldt echt niet voor elk paard. Veel paarden met eczeem hebben helemaal geen problemen met hun luchtwegen, en andersom ook. Hoe heftig zo’n reactie is, verschilt per paard, en er is geen duidelijk bewijs dat het één het ander veroorzaakt. Daarom is het belangrijk om elk paard apart te bekijken en niet zomaar te zeggen dat eczeem en luchtwegproblemen altijd samen gaan.
BloemBloem schreef:Daarbij is er een verband tussen eczemers en (long) luchtwegproblematiek, dat zou ik in je afweging toch ook zeker in je achterhoofd houden
Elisa2 schreef:BloemBloem schreef:Daarbij is er een verband tussen eczemers en (long) luchtwegproblematiek, dat zou ik in je afweging toch ook zeker in je achterhoofd houden
Dat heb ik nog niet eerder gehoord, wij hebben inmiddels 3 eczemers (gehad) en daar speelde dit ook niet bij.
Heerlijk Joltsje, dat is dus precies wat je wilde!