Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
(Op dit punt heb ik zelf het filmpje pas bekeken.) Na de galop-stap voelde ze heel onzeker.. Maar nu ik het filmpje zie vind ik haar eigenlijk niet goed lopen na die initiële trap…
het voelde heel raar maar kon er niets van maken… toen we ze naar de weide brachten stapte ze normaal maar morgen toch eens even aan de longe nemen.
toen we naar de camion stapte stapte ze thans ook weer normaal, maar in de proef zie je haar echt haar bekken naar opzij zetten.
Ik ga nu dat filmpje even niet delen omdat ik even boos ben op mezelf… 

kan er nu niks aan doen behalve morgen kijken hoe ze loopt en eventueel de DA erbij als het nog steeds zo is. Maar dan had ik het op straat ook gezien want liep achter haar maar dat is wel harde grond natuurlijk… dadelijk als ik ze ga halen ook al eens kijken…. Bah ik baal hier van… dat zo’n jury dan ook niet belt. Daarom háát ik die hele zeik over ‘mag ik niet zeggen’ dus… Ik had liever een belletje gehad dan dit..
dat had ik echt moeten voelen. 
is ook wat gezwollen. 
Arme pop. 

Gamiro duwde ook echt even zijn snuit tegen hem aan toen hij me zag komen. 

Knap dat ze überhaupt doorliep dan....
pmarena schreef:Achgos arme Reve.... nog wel in uier ookKnap dat ze überhaupt doorliep dan....
Ah kijk nou, die Joy in het bos, leuk man
Huh.... okee die ruin staat dus in de wei naast het jonge spul!! Dat had ik niet meegekregen.
Dan is dus het idee dat Sam ook naast Joy komt te staan...? Ik dacht dat het idee daarvoor nog een ander adres was joh.
Dit is juist extra leuk, als hij gewoon daar komt
ben de hengsten aan het ‘afbouwen’ in die zin dat ik dit jaar sowieso geen hengsten meer bij neem. Hij komt dus ‘bij Joy’ inderdaad wel met een draadje tussen. 

Mars schreef:Aw Reve toch wat een ellende zo’n steek! En dat nog in je proef ook, begrijpelijk dat je t niet meteen in de gaten had. Wees niet te streng voor jezelf.
was door allerlei omstandigheden ook wel niet 100% (zo ver ik dat al ooit ben) maar toch.

wat een dag.. 

(ja die hoor je over 30 jaar nog
mijn man en ik moeten daar nog steeds om lachen
)
eigenaar van de inmiddels bekende Leo, Gamiro en de merrie die nu bij Rêve staat.