Yelly schreef:Leuk, Suelza! Volgens mij heb ik jou in het Johnson-topic ook wel eens voorbij zien komen
Fietsen langs de weg met een paard aan de hand vind ik persoonlijk eng. Dan ren ik er liever naast, al houd ik dat niet zo lang vol
Fietsen doe ik ook niet, alleen met mijn pony... Als hij een keer opzij springt richting jou, nou dan zit je pijnlijk in de knoop

arme paardjes bij de 1ste dag van het KWPN hengstenkeuring.. Wie had dat verwacht op 5 december
Alleen de Sandro Hit mocht ik alleen hebben op de voorwaarde dat er de 1e keer iemand anders op ging zitten. Waarschijnlijk omdat de verkopers al jaren kennissen van ons zijn en ze heel voorzichtig zijn met mij.

Normaal pak ik haar natuurlijk nooit zo vaak. Nu gaan we ook weer gewoon drie keer per week 'trainen' hoor, daar niet van, maar ik merkte wel dat die rust en regelmaat haar in een bepaald opzicht goed deed, ze werd stabieler.
We zijn er nu pas mee bezig en ze is van april 2009. Werkelijk 3x (!) hebben we haar gelongeerd, en ze kent al alle overgangen.. Zowel naar de galop toe als netjes terug, en dat in een 20x60 bak.
Heel sneu
!